Tjohei Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Husker tidligere at det var en link i svarmailen om at det er kommet svar i en tråd man abonnerer på til å si opp abonnementet på tråden. Idag er det bare en link til kontrollpanelet, og så må man leite fram tråden fra en (etterhvert veldig lang) liste. Det var veldig praktisk med den linken før. Hvis man ikke gadd å høre mer fra tråden, var det bare å trykke på linken og så var det stille. Hvorfor er denne linken borte nå? Er det vanskelig å lage en metode som gjør det samme som under kontrollpanelet, bare direkte? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Helt enig egentlig, ganske slitsomt å leite gjennom en masse tråder for å finne akkurat _den_ tråden og så si opp abonnementet på den. Endret 3. september 2004 av phsyco Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har nevnt dette tidligere jeg også... savner det!! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ah... Dette hadde vært en herlig funksjon! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 *stille seg i kø* Dette har jeg savnet. Er utrolig stress å måtte rote rundt i kontrollpanelet og lete gjennom ørten tråder for å finne den ene man vil avslutte abbonementet på.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg savner også denne funksjonen, er det mulig å få det til? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 QUOTE (Ueland @ 03/09/2004 : 09:41) *flyttes* Hadde vært kjempefint om du samtidig kunne gitt ett svar på dette (du er jo forum TECH), da vi tydeligvis er mange som lurer på dette. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Så det ble ikke noe svar her, nei... Et enkelt "ja, dette skal vi se på om vi får til" eller rett og slett et "nei, glem det" hadde nok blitt satt pris på Endret 8. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 du må da forvente at jeg ikke kan få lest alle de 7 000 trådene som kommer her hver eneste dag jeg kommer nok til å få gjort noe med det snart ja da det er noe rart med mailene som kommer og, dvs at jeg ønsker å få fikset alt på en gang. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 så det du sier i korte trekk er at vi vil få oppfylt ønsket vårt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg