mr_skutle Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 FUJITSU SIEMENS AMILOA1630 Bærbar PC med hele 1024 MB minne, 60 GB harddisk og 128 MB dedikert grafikkminne. 14 995,- Dette er en kraftig bærbar PC med AMD Athlon64 XP 3000+ prosessor. Med 128 MB grafikkminne (ATI MOBILITY RADEON 9700) får du bedre ytelse på spill og multimedia. Maskinen har en 15,4 " Widesceen skjerm og flere tilkoblingsmuligheter bl.a via rask IrDA (infrarød port). Kombinert DVDRW og CDRW brenner. Hva syntes dere?? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Virker helt grei den, er vel student/skole elever som er målet. Har hørt lite negativt om Fujitsu Siemens når det gjelder laptops. Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Det hørtes flott ut! Eneste som jeg ser litt negativt på med denne er att den er jo litt tung!! ...men er absolutt ett alternativ altså... Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fin PC til en grei pris. Om det er skole det gjelder så ville jeg gått for en bærbar til under 10000 klassen. Man skal jo skrive og sånne ting. mvh db Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Det er ikke bare skole og "sånne" ting, jeg skal kjøre en del tunge programmer som videoredigering, bildebehandlig og 3D. Noen som syntes denne pc'en passer til det formålet? Skal ha noe som passer til det bruket under 15.000,- Noen som vet om noen aktuelle bærbare pc'er utenom denne? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vil ikke den der støye litt for mye hvis du skal bruke den i f.eks en lesesal? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vil ikke den der støye litt for mye hvis du skal bruke den i f.eks en lesesal? Det vil jeg også tro. Ville uansett aldri kjøpt en så kraftig laptop til kun skolearbeid... Lenke til kommentar
qingan Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vil ikke den der støye litt for mye hvis du skal bruke den i f.eks en lesesal? Det vil jeg også tro. Ville uansett aldri kjøpt en så kraftig laptop til kun skolearbeid... Tja, for noen så betyr skolearbeid videoredigering, 3d-modellering og bildebehandling :-) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Men da sitter man ikke en lesesal. Lenke til kommentar
bleak Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vil ikke den der støye litt for mye hvis du skal bruke den i f.eks en lesesal? Det vil jeg også tro. Ville uansett aldri kjøpt en så kraftig laptop til kun skolearbeid... Enig, for svake sjeler som meg blir det alt for fristende å spille... Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 JEG GÅR IKKE PÅ SKOLE!!! Men støyer den mye sier dere? Hvor mye på en skala fra 1 til 10... Hadde også planer om en Elitegroup G556E, den skal være lydløs... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Les denne testen: http://barbara.no/art.php?artikkelid=9416 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Is it advertising i smell here? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Den støyer mye og batterilevetiden er nok veldig lav (rundt 2 timer er vanlig). Men det er til gjengjeld nesten en fullverdig stasjonær PC du kan dra med deg hvor som helst. Bare husk å ikke dra altfor langt vekke fra et strømuttak, og pass på å ikke forstyrre andre , så går det bra. På en annen side så får du en lekker Centrinomaskin for rundt 15.000. Er nok litt tregere prosessor på den, men de har også 9700 med 128MB kort, og det kan jo hende at den er god nok til ditt bruk. Prisen blir jo omtrent samme. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ser den maskina i testen har 4200 RPM HD. Det er vel ikkje veldig gunstig for videoredigering... Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For meg teller støy mye. Det eneste jeg har testet som yter bra og støyer lite nok er Pentium-M. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Faktisk overraskende godt tilbud egentlig. Hadde nok kjøpt meg en i denne prisklassen for skole++ om jeg bare hadde litt mer ekstra penger å rutte med. Forhåpentligvis kan jeg ordne på det med en deltidsjobb, hvis bare noen i det hele tatt gidder å svare på en av de mange søknadene jeg sender ut *sukk* -Stigma Endret 3. september 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sier bare: http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå