Jan Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noen fler enn meg som skal på Nick Cave konsert den 26 september? Gler meg noe så sinnykt! Btw: Hørt om David Gilmour kommer til vinteren eller er det bare et rykte? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Haha, Ingen som var innom nei? Var der nå på søndag. Det var en UTROLIG bra konsert as. Skulle ha vært der Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Får ta til takke med den nyeste plata, har ikke hørt den enda med panorama.no lover godlyd og velstand. Ble det en rolig konsert? Synes jeg hørte snakk om at han bare hadde et par stykker fra the Bad Seeds med seg. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg holdt på å dra, men foretrekker å huske hans konserter fra 90-tallet. Han var råere da, jeg liker ikke så godt den nye familiemannen og balladesyngeren han ble etter murder ballads. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Han var med Martyn P. Casey på bass, Jim Sclavunos på trommer og Warren Ellis på fele/gitar. Konserten var ikke mye til ballade, det hendte men han hylte og skrek. Trommene dundret i takt med gitar og bass. Nick slo som faen på pianoet. Det var rett og slett aggresivt og heftig. Fikk frysninger hele tiden. Warren Ellis stod feil vei hele tiden. Så bare ryggen. Så plutselig snur han seg 90 grader og brøler 1-2-3-4!!! Helvete bryter løs. Kan ikke si noe annet enn at konserten var uslåelig. De fleste sangene som var ballade messig var endret til det mer aggresive og med raskere takt. Så Nick Cave leverer enda ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå