hemo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Eg abonnerer på postar og trådar i hardware.no sitt forum. Dette generer epostmeldingar som havnar i min innboks (noko eg ønskjer!). Problemet er at dei kjem frå "Forum <[email protected]>", og då min meldingslista i innboks ikkje visar epostadressa til avsendarar som har spesifisert eit namn, så står det berre "Forum" der. Du har 3 nye meldingar frå "Forum". Eg kan innrømma for kjente at eg også har forhold på si. Eg er aktiv i 5-6 andre forum, og desse sender også ut epost om trådar eg abonnerer på. For å skilje meldingane frå kvarandre, må anten hardware.no skriva inn eit meir pressist namn enn "Forum", eller så må dei ta det vekk. Då vil det stå "[email protected]" der, noko som er meir enn godt nok! Tok du han? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Du får nok ikke endret avsenderadressen da den er rimelig godt befestet i konfigurasjonen av selve forumet, men hva med heller å konfigurere mail-klienten din? Uansett hvilken du bruker (jeg bruker Thunderbird og er meget fornøyd) skal den ha støtte for "mail rules". Du kan f.eks. sette opp en regel som sier at hvis avsenderadressen er [email protected] skal mailen flyttes fra Inbox til en undermappe som heter "Forum\Hardware.no" .. for eksempel. Til og med online mailtjenester som gmail/Runbox osv. skal ha støtte for mailrules. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 QUOTE (transistorbass @ 03/09/2004 : 08:31) Du kan f.eks. sette opp en regel som sier at hvis avsenderadressen er [email protected] skal mailen flyttes fra Inbox til en undermappe som heter "Forum\Hardware.no" .. for eksempel. Eg har for så vidt det i dag. "Undermappa" (eller labels, som Gmail brukar) har eg kaldt "Forum" og eg filtrerer alle meldingar frå forum inn på same stad. Problemet er bare at Hardware.no h ar valgt å identivisera seg med avsendarnamnet "Forum". Når andre forum nyttar same namn, vert det fort rot i "Forum"-label-view (eller "undermappe", om du vil) hos f.eks. meg. Er du sikker på at ikkje Hardware.no kan endra dette namnet? Om namnet og epostadressa er same sak, så er dette også heilt ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg