scarface15 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) fixa... Endret 8. september 2004 av scarface15 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du har handlet i butikk så er du nok låst hvis du har skrevet under på noe. Har du imidlertid ikke skrevet under på noe der det spesifikt står at dette er et bestillingskjøp tror jeg nok de kan kaste så mange trusler etter deg de bare vil. Som forbruker har du gode rettigheter i forbrukerkjøpsloven. Hvis du har en ordrebekreftelse med leveringsdato kan du også bruke denne til å gå fra bestillingen din. Skal du bruke denne anbefaler jeg at du leser litt om kontraktsbrudd under kapittelet som heter forbrukerkjøpsloven i LovData.no -KJ Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) .... Endret 8. september 2004 av scarface15 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Skriver man noen gang under på noe i en webshop? derimot samtykker man til en slags kontrakt når man bestiller via sin konto på en webshop, sjekk også hva som står der. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvis du bestiller noe fra komplett som privatkunde så kan du ihvertfall slette det du ikke måtte ønske helt til de plukker det på lageret. Klarer ikke helt å tenke meg hvilket kabinett fra Norek/Komplett som du må speialbestille, hvilket kabinett er det? Og av ren nyskgjerrighet, hvilken butikk er det du har handlet hos? Synes det virker rart at du ikke kan avbestille. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) ..... Endret 8. september 2004 av scarface15 Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Slik jeg ser det så burde det ikke være noe problem for JMdata å avbestille kabinettet. Hvis de ikke "vil" avbestille så spør dem hvorfor de ikke kan det. Komplett har jo ikke bare et kabinett på vei inn, men 10+, så det er nok ikke bestilt kun til deg. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 må trekke tilbake alt ille jeg har sagt om jmdata.. www.jmdata.as de er orntli' kjernegutter innerst inne. nå har de avbestilt orderen, og alt er i skjønneste orden! anbefales! (bare husk å ikke send mail til [email protected] send til [email protected] post@ adressa brukes ikke til kundeservice, bare til å sende kvitteringer..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå