Gå til innhold

ASUS AX800XT PE

tigereyes

Anbefalte innlegg

Sittet med kortet 2 uker nå.

Synes skipped rames er oppe i litt for mye i div spill. Deriblandt BFV, som jeg spiller en go del. De fleste jeg kjenner har null her, mens jeg ligger på 7-11 tapte frames. En FPS på rundt 150-170 er bra det, dropper dog ned til 70 noen få ganger.(i bfv altså)

Synes ikke driverne som fulgte med var helt gode. Stemte også, de var jo fra mai en gang. Lastet ned catalyst beta 4.9, men synes ikke det gav noe resultat spillmessig, ble faktiskt litt mindre FPS. La deretter inn 4.8, ble kanskje hakket bedre. men følte at noe ikke stemte allikevel, så prøve omegadriverne, og syntes til fungerte tåelig bra ei stund.

Gikk på asus.com og lastet ned dems driverversjon, datert til 23.08. E rvel noe catalyst opplegge dette også!? Funker OK, men sliter enda med tapte frames og det er IRRITERENDE på en slikt kort. Jeg er absolutt ikke noe geni innen dette feltet, og søker derfor råd her hos dere, om dere har n oen spess steder jeg kan gå å laste ned div itng og tang av drivere etc? Som vil øke ytelse litt i spill hvertfall.

SPEC på pc elleers: 2 uker gammelt alt sammen

P4 3.6

1024 ram

ASUS mainbord deluxe av noe slag

Håper på svar fra noen, vet det er mange som har mye å komme med på dette forumet, rett og slett masse smarte folk, derfor jeg spør her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...