lodott Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ja..problemet mitt er at søkemenyen/søkebaren i XP er borte, eller dvs den er helt grå. Velger jeg f.eks Start-->Søk etter filer og mapper kommer menyen opp til venstre, men uten noen felter. Dvs jeg har ikke mulighet til å skrive noe inn. Det samme skjer om jeg velger søk i Explorer. Menyen dukker altså opp, men uten noen felter (og mulighet til å skrive noe inn). Hvordan kan jeg få den tilbake ? Lurte på om det kunne være noe Spyware, men har kjørt Adaware uten resultat. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 for meg forsvant hele menyen med de programmene etter og ha brukt Crap Cleaner Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Okei..Crap Cleaner har jeg ikke brukt, heller ikke noe lignende program. Skjønner ikke stort nå... Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tror det skal være noe i instillingene... Tror og huske at jeg hadde det samme problemet selv... Løste de med instillinger tror jeg... Dobbelskjekk innstillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå