inaktiv000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei, jeg vil gjerne ha en oppstartsside på mobilen min som inneholder litt nyheter og gjerne nyttige ting. Har nå VG. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei, jeg vil gjerne ha en oppstartsside på mobilen min som inneholder litt nyheter og gjerne nyttige ting. Har nå VG. Noen andre forslag? wap.djuice.no tror jeg er en grei portal. Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har NetCom sin startside, som jeg syns fungerer utmerket. Inneholder det meste, og har mye linker på startsiden. wap.netcom.no Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har NetCom sin startside, som jeg syns fungerer utmerket. Inneholder det meste, og har mye linker på startsiden. wap.netcom.no enig med deg har den jeg også... været har du å.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Slenger meg på Netcom her. Det er en veldig bra startside, været der du bor, nyhetene og alt man trenger. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 wap.tv2.no wap.telenormobil.no Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Netcom sin er til å anbefale Du får vite været, og de viktigste nyhetene fra de forskjellige nyhetskanalene. Du kan også prøve: wap.startsiden.no - enkel og grei wap side Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hvordan klarer de egentlig den lokaliseringa mon tro? tenker da spesielt på hvis en ikke har netcom... hvis en har netcom kan en jo basere seg på hvilke antenne gprs kobler seg mot - noe som er sært og kun bør fungere mot netcom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå