BolleKalle Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 herlig smakløst Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Jeg var under oppfatningen av at det var slike utsagn som det (^) som ikke hørte hjemme i humortråder? Eller? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg var under oppfatningen av at det var slike utsagn som det (^) som ikke hørte hjemme i humortråder? Eller? HalTan: du for tåle at noen ikke syntes bilde var noe morro i det hele tatt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 For all del, men må de da si det i tråden? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 For all del, men må de da si det i tråden? Ja, for det der var ikke gøy.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja, for det der var ikke gøy.. Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Om du er inne i en humortråd, og ikke ser humoren, kan du like godt bare droppe å være en kjip gledesdreper for andre, og bare pelle deg rett ut istedet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ... men likevel SÅ gøy. *** Link til bildet fjernet av moderator *** Men jeg hører ikke på HalTan, og ønsker å dele mitt synspunkt med alle: Det var et grufult bilde, og forferdelig upatriotisk. Det er grusomt gjort mot familien til de døde fra September 11, 01 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Men jeg hører ikke på HalTan, og ønsker å dele mitt synspunkt med alle: Det var et grufult bilde, og forferdelig upatriotisk. Det er grusomt gjort mot familien til de døde fra September 11, 01 Nettopp ja. "Don't mess with america". Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert. Forbanna tullete å holde på slik. Om man ikke skal kunne ha humor rundt grusomhetene (uten å gjøre det på en smakløs eller direkte kjip måte, vel og merke), så gjør man det bare verre. Endret 4. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert. Ikke vær så sikker på den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert. Ikke vær så sikker på den. Tror du Jokke ville reagert? ... Det må f*en meg være lov å ha litt galgenhumor uten at det skal komme en armada av politisk korrekte besserwissere og klage. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert. Ikke vær så sikker på den. Tror du Jokke ville reagert? ... Det må f*en meg være lov å ha litt galgenhumor uten at det skal komme en armada av politisk korrekte besserwissere og klage. Da jeg ikke er en politisk korrekt besserwisser? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg vet ikke hva/hvem du er, egentlig. Men så lenge du bare skal klage, kan du like godt la være å poste i denne tråden. Endret 4. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Så ikke beskyll meg for ting jeg ikke er. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Men jeg hører ikke på HalTan, og ønsker å dele mitt synspunkt med alle: Det var et grufult bilde, og forferdelig upatriotisk. Det er grusomt gjort mot familien til de døde fra September 11, 01 Nettopp ja. "Don't mess with america". Dersom dette var et bilde som spillte på at Afghanistan er gjennomhulla, hadde ingen reagert. Forbanna tullete å holde på slik. Om man ikke skal kunne ha humor rundt grusomhetene (uten å gjøre det på en smakløs eller direkte kjip måte, vel og merke), så gjør man det bare verre. For dette er ikke smaksløst? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 På en morsom måte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 På en morsom måte. Rapportert er den nå da. Maken til usmakelig bilde har jeg ikke sett på den siste måneden. I tillegg synes jeg ikke det taler til bildets fordel at det spiller sånn opp om fremmedfrykten. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Slike smakløse bilder kan vi klare oss uten. Humoren i dette er for meg uforståelig. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg