mhauglie Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har en 95' mod Audi A4.... Den har plutselig begynt å svinge opp og ned på turtallet... når jeg f.eks stopper foran ett kryss å clutcher mens jeg venter på at det skal bli klart svinger den opp og ned mellom 500-1000 omdreininger. Bilen går normalt ellers som jeg kan føle. Noen som vet??? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Høres ut som om det er noe tull med tomgangsstabilisatoren. Men det kan sikkert være mange andre ting også. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Muligens motorvarmeren som tuller. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har samme problemet og mistenker det å vere tomgangsstabilisatoren som ikkje slår inn tidsnok når eg slipper gassen. Men så lenge Motoren ikkje stopper så er det nok ikkje så mykje å bry seg om. Ein liten(bitte liten) mulighet for at du har vatn i bensinen. Men ser ikkje det som sansynleg her. Prøv med litt kondensfjerner, det skader jo ikkje og koster lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå