Wizendraw Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg er ganske fersk i PS, og trenger derfor litt hjelp. Jeg trenger en bakgrunn til sida mi, som kan repeteres i det uendelige... Jeg har jo sett på de små filene som brukes til det, men jeg har ikke skjønt hvordan man faktisk lager dem... Hvordan kan man f.eks. få den til å passe perfekt inn når den repeteres? Fint om noen kunne forklare Lenke til kommentar
F828 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bruker ikke PS men Corel Photpaint. Men om du trenger en kan jeg godt lage den til deg. men det er sikkert fremgangsmåten du vil ha.... F828 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Bruker ikke PS men Corel Photpaint. Men om du trenger en kan jeg godt lage den til deg. men det er sikkert fremgangsmåten du vil ha.... F828 Ja, var jo fremgangsmåten jeg tenkte på.. Blir litt dumt i lengden å måtte be om hjelp hver gang jeg trenger noe sånt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har du prøvd ut PS' Pattern Maker? Filter > Pattern maker Denne finnes bare i PSCS, så om du har en eldre versjon vil du ikke finne den. Veldig enkel og grei, og du får hele tiden forhåndsvisning av mønsteret. Om du ikke er fornøyd, er det bare å generere på nytt. ----------------------- Forøvrig finnes det en hel del her som er meget pene, men personlig liker jeg best å lage dem selv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) www.k10k.net ryktes å ha en del greie patterns også.. Endret 3. september 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Takk for svar! Kikka på sida du ga link til PC, fant en del fine der... Skal titte på pattern maker, men det er jo greit å ha noe å falle tilbake på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå