SmileHappy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) dette bli nesten umulig og forklare, menne skal prøve så godt jeg kan. når jeg starter pcen så kommer det en ubiskrivelig hyyyyyyling fra skjærmen. og jeg er 100% sikker på at det ikke er en speaker. menne lyden er meget lav men utroligt sterkt helt ærlig så har jeg faktisk fått ondt i hode av den. menne grunnen til jeg vet det er skjærmen er at det kunn opstår da skjærmen står på. meget lav frekvens menne skarp. det er en 3-4år gammel crt skjærm. lurer på om noe kan ver noe som er på tur og bli defekt i skjærmen. ettersom lyden kan minne meg om elektrisk støy. en kompis av meg sier han har samme problemet.. derfor trur jeg kanskje noen her ute i det lille norge har noen fornuftig forklaring . Endret 2. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Blir den borte over tid? Har vært borti skjermer som piper litt til de blir varme. Eneste jeg kan komme på akkurat nå. Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) høres jo fornuftig ut.. er ikke noe pro skjærm, menne opstår ofte selv om den har stått av i timesvis menen kompisen min forteller at det ofte bare skjær midt under spilling Endret 2. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hadde en 19" som var sånn.. Prøv å bytt oppløsning / hz på den å se om det hjelper.. EDIT: Den tok kvelden etter ca 6mnd med piping Endret 2. september 2004 av Nosferatu Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis du leser hva jeg skrev, så snakket jeg om at skjermen jeg hadde hadde ne pipelyd fra jeg slo den på til den ble varm. Dette var såklart mens jeg slo av pcen før jeg stakk på skolen, sånne bortkastede ting har man sluttet med. Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) ja der sier du noe, jeg kjører meget høy hrtz på skjærmen. til og vere en gammel skjærm. menne for og si det sant. så har han kompisen min ikke i det hele tatt peiling på data så han har neppe rørt hrtz på skjærmen. menne den kan jo forandre seg etter spille ogkanskje progz. så jeg tviler på at han har rørt hrtz liksom skal det bli piping med default hrtz Endret 2. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 At det skal pipe med for høy hz har jeg ikke vært borti, normalt så blir skjermen sort om du bruker for høy hz, det eller at den blir stående å flimre. Om lyden er så lav at den ikke plager deg, så ville jeg bare slå av skjemen når du ikke er i nærheten, evt sover, og bare følge med på den når den står på. Tviler på at den kan ta fyr eller no, men vet aldri, been there, done that, og det var i allefall ikke fun. Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) agony huff du skremmer meg jo : .. medden der reply .er jo ganske uforklarlig fenomen. kan jo si det slikt lyden plager meg extremt, menne den forvinner og plutselig kommer den tilbake. Endret 2. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Litt slitene skjermer kan pipe ved høy hz.. Den jeg hadde kunne kjøre 1280x1024 85hz, men den begynnte å pipe ved det så jeg måtte sette den ned til 1156x865 85hz for at den skulle holde tåta.. Prøvde 1156x865 100hz men det var like ille der.. Prøv å sett ned å se om det hjelper.. Endret 2. september 2004 av Nosferatu Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Nosferatu var pipinga din en piping som fra en speaker?, eller var de slik som jeg har forklart.. mere en hyyling lav ekkel lyd?. liksom jeg har hørt MANGE speaker og feilmeldinger og min er 100% ikke en naturlig lyd som skapes av speaker eller høytaler Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Pipinga mi kom fra inni skjermen.. Ikke fra no høyttaler En intens piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Endret 2. september 2004 av Nosferatu Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) tusen hjærtelig takk for hjælpen .. så skal jeg følge opp rådet dit med hrtz min. er fint og få bekreftet at jeg ikke har schitzofreni . Endret 2. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Let me know how it goes Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sjekk ut denne linken: http://www.bokkilden.no/ProductDetails.asp...talogName=Books (Håper jeg ikke blir utestengt fra forumet nå, men jeg klarte bare ikke å la være). Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) skal prøve lit på pcen jeg har problemer med. og se på hrtz også videre . og fortsette senere dette tema senere. og avgjøre om den skal på dynga eller konfigrueres Endret 2. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Yeaj finnaly .. jeg har ikke hørt noe fra skjærmen etter og ha redusert hrtz litt, ialle fall ikke midlertidlig . så jeg trur det hele har gått bra med en redusering fra 85 til 60 hrtz hører jeg ikke lyden men bli irriterende ganske fort i øynene . så jeg bare velge øynene eller ørene nå Endret 3. september 2004 av SmileHappy Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Så fint da gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå