Gå til innhold

Trenger kritikk på sida...

Anbefalte innlegg

Ser at det er mange som vil ha slakt her nå, håper det er plass til en til..? :)

Jeg har lekt meg med TSW webcoder/PS og resultatet ble dette.

Det er jo ikke noen høynivå-side, men det hadde vært kjekt med tips til hva jeg kan gjøre bedre.

Er ikke så veldig skilled i photoshop, derfor den gamle hw.no-bakgrunnen (jeg klarer ikke lage selv).

Det jeg ser selv er at sida sikkert godt kunne vært litt bredere, skal jo faktisk ha en del innhold inn der.

Header ble litt rar kanskje, jeg har prøvd å intergrere den litt ved å ta skrifta i samme farge.

Sida burde definitivt vært sentrert, men av en eller annen grunn så har jeg aldri lært meg åssen man gjør akkurat det... har prøvd meg fram med forskjellige ting, men har ikke fått det til.

Svar mottas med takk! :D

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Bakgrunn må vekk.

- Menyen er litt "dau".

- Header ble litt kraftig i forhold til resten, og litt "usaklig".

- Stroken passer ikke inn med BG

Alt i alt funker siden, men det er litt "kjedelig" og standard, om du skjønner..

:)

-Ingen bakgrunn overhodet altså? Synes den blir så kjedelig å se på da jeg, men men :p

-Ja, klar over at den ikke er noen "menu-of-the-year-awards"-kandidat akkurat, driver som sagt og øver meg i PS... skal se hva jeg får til. Noen forslag til hvordan jeg skal ha den? Liker menyen på www.twistedpure.tk ganske godt, men det bli litt ripoff å lage lignende meny når resten av sida ligner en del også :)

-Ja, enig egentlig. Ble litt hastverksarbeid liksom. Inn på stock exchange, finne et bilde som ser greit ut, klippe til i PS og ferdig...

-Stroke...?

Lenke til kommentar

- Nei, en ny BG.. Den som er der passa lissom ikke helt inn.. Greit nok på HW, for der ser man den ikke så mye, om man bruker 1280*1024 på siden din blir det jævli mye rutenett..:)

- Øvelse gjør mester. Om du kommer til Gjøvik uken etter denne, kan du være med på PhotoShop-kurs som Høgskolen arrangerer..:)

- Bruk tid på siden din. Med mindre du har jævli dårlig tid, bruk tid på å finne noe som passer sammen. Ikke ta det første og beste bildet du finner. Finn ut hva du vil ha, og la det gå inn med resten.. Gjerne noe som har noe med siden/domenet å gjøre.

- Stroke er det røde rundt siden, kanten lissom..

:)

Lenke til kommentar

Har ikke så mye å tilføye foruten om at jeg synes å se den form for websider over alt.

Du lager en header, liten meny under, fortsetter med tekst og til sist en liten footer.

Ja, det er enkelt og det sikkert også for så vidt greit, men det er derimot ganske kjedelig.

Jeg ville prøvd noe litt mer kreativt om jeg var deg.

Dette er tross alt din egen webside, ikke en form for informativ grå side hvor hele poenget er å finne informasjon så fort som mulig og så stikke av gårde igjen.

Prøv å gjøre litt mer ut av det.

Og ikke minst vær kreativ!

Endret av Waldmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...