Christer1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fikk litt lyst på pda nå, med tanke på mp3, bilder, mail og msn. Palm PDA Zire 31 har jeg sett på, men hvordan er den? Klarer den å lese mail ? Via IR-Port på mobilen? og chatte på msn? eller må jeg over på denne da: Dell X3 Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kjøp deg en X30 mid (med WLAN og Bluetooth) du, så skal du hvor enkelt det er å sjekke mail og chatte på MSN/IRC. (forutsatt at du har mobil med bluetooth, eller en trådløs internett-sone å koble deg til). Palm'en egner seg definitivt ikke til de formålene... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Palmen skulle takle det? Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Bilde og mp3 ja.. også får jeg råd til 1 gb i minnekort også.. Men vet ikke om den takler msn og mail da.. og har ir-port. Litt kulere med pda enn ipod syns jeg. Kan gå rundt å høre på musikk og se på kjærsten hele dagen.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Bilde og mp3 ja.. også får jeg råd til 1 gb i minnekort også.. Men vet ikke om den takler msn og mail da.. og har ir-port. Litt kulere med pda enn ipod syns jeg. Kan gå rundt å høre på musikk og se på kjærsten hele dagen.. Jeg har en Zire 71, og den takler ihvertfall alt det du skal ha. Innbiller meg Zire 31 også takler det.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Zire 31 og Zire 71 er jo nesten helt like! det eneste som amngler på 31 er kamera, og det eneste som mangler på 71 er mp3 (er ikke sikker). Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvorfor ikke slå litt på stortromma og få deg qtek9090 ? hehe.. der har du alt. tilogmed innebygged tastatur til å dra ut når det skal tastes mye. denne dubbeditten mangler bare 2 funksjoner.. -G3. støtte for rask oppkobling/overføring -innebygget GPS antenne.. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Ikke kjøp deg Palm! Du kommer uansett til å selge den, for så å kjøpe deg en Win. Mobile basert enhet... Forstår jeg deg rett, er du interessert i media og kommunikasjon. Det egner ikke Palm seg til. Dessuten, ikke se etter IR port. Det er utdatert. Kikk etter bluetooth og WLAN... Endret 1. oktober 2004 av jonpet55 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ikke kjøp deg Palm! Du kommer uansett til å selge den, for så å kjøpe deg en Win. Mobile basert enhet... Forstår jeg deg rett, er du interessert i media og kommunikasjon. Det egner ikke Palm seg til. Dessuten, ikke se etter IR port. Det er utdatert. Kikk etter bluetooth og WLAN... Har akkurat samme mening. Har tidligere eid 2stk Palm-baserte PDA'er, men etter at jeg fikk min første Windows-baserte, har jeg ikke engang vurdert å se tilbake. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) det har ikke jeg tenkt til å gjøre! har Palm Zire 31, og jeg er meget fornøyd! Endret 9. oktober 2004 av Rexton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå