Gå til innhold

Noen spørsmål om pda

Christer1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilde og mp3 ja.. også får jeg råd til 1 gb i minnekort også.. Men vet ikke om den takler msn og mail da.. og har ir-port.

Litt kulere med pda enn ipod syns jeg. Kan gå rundt å høre på musikk og se på kjærsten hele dagen.. :innocent:

Jeg har en Zire 71, og den takler ihvertfall alt det du skal ha. Innbiller meg Zire 31 også takler det..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke kjøp deg Palm! Du kommer uansett til å selge den, for så å kjøpe deg en Win. Mobile basert enhet... Forstår jeg deg rett, er du interessert i media og kommunikasjon. Det egner ikke Palm seg til. Dessuten, ikke se etter IR port. Det er utdatert. Kikk etter bluetooth og WLAN...

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar
Ikke kjøp deg Palm! Du kommer uansett til å selge den, for så å kjøpe deg en Win. Mobile basert enhet... Forstår jeg deg rett, er du interessert i media og kommunikasjon. Det egner ikke Palm seg til. Dessuten, ikke se etter IR port. Det er utdatert. Kikk etter bluetooth og WLAN...

:w00t:

Har akkurat samme mening. Har tidligere eid 2stk Palm-baserte PDA'er, men etter at jeg fikk min første Windows-baserte, har jeg ikke engang vurdert å se tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...