FpsStu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hørte noe ang å ringe så mye du vil for noen uker siden... At telia i Sverige drev meg dette... Er det noen selskap i Norge som har dette tilbude/kommer til å få det? Har laptop på skolen, og vil så gjerne koble meg opp.. Noen som vet om noen selskap, evt bra tilbud til meg som skal koble opp til internett (MYE)? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ja, et som har at det er gratis å ringe internt i det samme selskapet, men ellers er det ingen som jeg vet om. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 kanskje du mener NetCom Plenty. Du betaler fastsum for et visst antall ringeminutter. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Operatøren 3 i Sverige har dette på sine UMTS abonnement og det vil helt sikkert bli sånn her også når UMTS er oppe. Foreløpig så er vel Netcom Plenty det nærmeste du kommer her i Norge, men der er ikke GPRS trafikk inkludert i beløpet du har å ringe for. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Operatøren 3 i Sverige har dette på sine UMTS abonnement og det vil helt sikkert bli sånn her også når UMTS er oppe. Foreløpig så er vel Netcom Plenty det nærmeste du kommer her i Norge, men der er ikke GPRS trafikk inkludert i beløpet du har å ringe for. Hva er den store forskjellen på GMS og UMTS? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Først og fremst har UMTS MYE høyere hastighet på dataoverføring.. 3G, som står for tredje generasjons mobilnett, er et navn som senere har dukket opp, og henviser til at UMTS vil være tredje generasjons mobilnett etter det analoge nettet (1G), og det digitale GSM-nettet (2G) som vi de siste årene har benyttet oss av. Kjært barn har som kjent mange navn. UMTS blir også kalt ved det folkelige uttrykket "bredbånd for mobilen", grunnet de høye datahastighetene teknologien kan levere. De beste 3G-telefonene på markedet i dag klarer hastigheter helt opp mot 384 Kbps. Til sammenligning klarer de beste GPRS-telefonene på markedet å oppnå nedlastningshastigheter på 53,6 Kbps. Mer om dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå