Traxco Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) hvordan er det med nvidia og drivere ?har brukt ati siste året så er lite opptatert på dette.skal jeg spille far cry måtte jeg ha alle patchene inne samme med zero hour.har nettopp innstalert flight sim 2004.men kom bare inn på safemode,og der finner ikke spillet kortet mitt ? ps:bruker 65.62 drivere,6800 GT. Endret 2. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ehm. alle offesielle drivere skal kjøre bra. men 65.62 er vel ikke en stabil release? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 det blir vel egentlig et litt rart spørsmål da kompatibliteten til en driver i ulike spill ofte avhenger av hvordan pcen din er satt opp med type skjermkort, hovedkort, cpu etc. (har selv prøvd samme driver på samme skjermkort i forskjellige typer pcer og fått høyst variabelt resultat! anbefaler deg å laste ned drivercleaner fra www.guru3d.com og prøve ut flere forskjellige drivere til du finner en som passer best for deg og dine behov Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hmm.. på hjemmesiden ser det jo ut til at 61.77 er siste offisielle driver, stemmer det? Ellers så står det jo i post to i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=291629 at 65.73 funker bra. Siden jeg enda ikke har fått nvidia kortet mitt og som deg har brukt ati en stund er jeg litt usikker på dette her.. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg kjører 65.73 og mener det er den beste driveren for meg akkurat nå. Jeg vil anbefale enten 61.77, 66.00 beta eller 65.73. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) takk for alle bra svar,innstalere 61.77 da fungere alt perfekt tror 65.62 bare var betadriver,kansje derfor ! ps:Carnifex håper du får kortet ditt snart Endret 2. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Dette er vel ikke en skrevet regel, men av personlige erfaringer kan jeg si at: 4x.xx drivere er optimalisert for GF4. 5x.xx drivere er optimalisert for GF-FX. 6x.xx drivere er optimalisert for GF-6800. * Innlegg nummer 500 btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå