Gå til innhold

Ikke satt i strømmen til video card


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg prøvdet nå var å sette in et gammelt 4200ti kort (nvidias glannstider, ser ut til at de kommmer tilbkae!), da virket alt, pcen bootet å gikk rett til xp boot. Flott boot screen :yes:

 

Ikke fult så flott pcu :whistle::no:

 

Er 98% sikker på at det ikke er skjermkortet brukte der for 15 min siden-jeg er alltid forsiktig og som skrevet det er en forlenger på kortet så jeg har ikke tatt på kontakten en gang.

 

Takk for all hjelp! genialt!

 

går nokk for en msi, om de er bra så er det jo bra pris på dem oxo ;)

 

edit: det skulle seff vær mist pcu

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Har prøvd x800pro i denne pcen, virker om før den-jeg har også prøvd skjermkortet i denne pcen i den oppdaterte pcen, da funker den som gull. Så jeg må nokk ut å handle pcu i morgen.

 

Men takk for tilbudet, står respekt av det!

 

edit:det er ikke lett å skrive norsk (ikke for meg i alle fall :ermm: )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

(edit:når jeg prøvdet x800pro på serveren fikk jeg ikke feilmld, men jeg skulle nokk bootet lenger, men q-tec funker dårlig på min nye pc alikevell, så det er nokk like greit at jeg kjøpte ny)

For min del har x800pro tatt kvelden, sender det til komplett i morgen-men nå har jeg ocz 420w, ocz pc 3200 1024 ddr ram, 64 3200amd, msi kn8 platinium. Så når jeg setter inn tigeren igjen om ca en uke, blir det nokk liv i kassen.

 

ps x800pro serien har et problem med sensitive strømm kontakter, så vær forsiktige der ute, det var jeg men det skjedde likevell, når jeg tenker meg om var jeg ikken nær den engang (bare etterhvert når jeg testet forkjlellige muligheter men da var det alt ødelagt)

 

Så om dere høre slike spørsmål så vet vi svaret

 

Power is not conected to the video card =kortet ditt har r.i.p mest sansynlig

 

cant find operating system=gjør om chs til lba i bios (brukte lang tid på dette oxo, dette er trouble shooting for de med maxtor + det nye systemet).

 

Problemet over vet jeg ingenting om desverre

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...