simalarion Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) har kjøpt meg msi neo 745 med 3200 64 amd når jeg starter pcen får jeg feilmeldingen at jeg ikke har koblet til strømmen på skjermkortet, men det har jeg jo, hva betyr dette? (power cable to your video card is not conected) bruker x800pro takk for svar Endret 2. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har kjøpt meg msi neo 745 med 3200 64 amd når jeg starter pcen får jeg feilmeldingen at jeg ikke har koblet til strømmen på skjermkortet, men det har jeg jo, hva betyr dette? (power cable to your video card is not conected) bruker x800pro takk for svar Kan være at det er for mye å gjøre for den ledningen som gir strøm til skjermkortet? Prøv å fordele strømforbruket til komponentene så jevnt som mulig ut over alle ledningene fra PSU Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 by the way.. hva slags strømforsyning har du? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har opplevd det samme med et Sapphire Radeon X800Pro VIVO. Kortet var defekt. Prøvde å koble KUN strømforsyning, og det andre som trengte strøm for å starte maskinen uten at det hjalp. Testet med andre strømforsyninger og alt. Måtte til slutt sende kortet inn. En svakhet er den power switchen på disse kortene har jeg hørt, så kanskje du har vært litt hardhendt når du monterte i strømkabelen. -z00l- Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 q-tec 550w gold Nei jeg har ikke vært hardhent-jeg har ikke rørt den engang for det har stått en forlenger på den hele tiden Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sleng den Q-Tec saken i veggen og kjøp deg en annen PSU. Selv en Chieftec 360w er bedre enn det du har nå Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den Q-tec'en der har jeg også.. Den yter ikke akkurat 550watt får å si det sånn.. Den har også en tendens til å bli ustabil når det trekkes mye strøm. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 he he ikke det nei-så jeg trenger mest sannsynlig en ny en?, siden cpuen trekker ekstra strøm oxo?. Hvilken skall jeg kjøpe?, kvalitet denne gangen! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 he he ikke det nei-så jeg trenger mest sannsynlig en ny en?, siden cpuen trekker ekstra strøm oxo?. Hvilken skall jeg kjøpe?, kvalitet denne gangen! Jeg vill gått for fortron source eller mist - søk i prisguiden NorthQ skal visst også være bra, men det er billigere PSUer Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 NorthQ skal visst også være bra, men det er billigere PSUer Storfornøyd med 400 watt NorthQ til 399,- på datakjeden. Veldig jevn strøm i tillegg til at den er utrolig stillegående. Den skal holde til det meste. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hehe.. Q-tech ja.. Kan på sin måte forklare problemet Men før du kjøper ny strømforsyning ville jeg testa med en annen strømforsyning, bare for å være sikker før du kjøper et dyrt power uten å trenge det Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 he he ikke det nei-så jeg trenger mest sannsynlig en ny en?, siden cpuen trekker ekstra strøm oxo?. Hvilken skall jeg kjøpe?, kvalitet denne gangen! Jeg vill gått for fortron source eller mist - søk i prisguiden NorthQ skal visst også være bra, men det er billigere PSUer Helt klart.. Kan også gå for BeQuiet 450W. Finner de her--> Globalcool.no Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) alt jeg har er den orginale vifta som stod i cheiftecen-men den står i denne pcen (om jeg skulle prøve en annen pcu først) om jeg drar ut hardiskene burdet det hjelpe? jeg har også en vifte conroll med neonlys jeg kan koble av Endret 2. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hadde tenkt å foreslå Mist,men det er vist utsolgt på Microplex. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hum. Om du ikke har tilgang på en annen strømforsyning er det jo vanskelig å teste Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hadde tenkt å foreslå Mist,men det er vist utsolgt på Microplex. Har jo www.digitalimpuls.no da (har ikke sjekka der nå men) Endret 2. september 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 alt jeg har er den orginale vifta som stod i cheiftecen-men den står i denne pcen (om jeg skulle prøve en annen pcu først) om jeg drar ut hardiskene burdet det hjelpe? jeg har også en vifte conroll med neonlys jeg kan koble av Kan hende det hjelper.. Det hjalp ikke for meg når jeg hadde qtec men.. De har det med å være frøktelig ustabile de der, så det hjelper lissom ikke å dra ut no... Men du kan jo prøve Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) det hjalp ikke-hva med å koble en gammel haug av en pcu bare på Edit:skjermkoret -jeg har strømmkabel å alt til å gjøre det-eller er ikke det så lurt? (bare for å teste) Glemm det-får jo ikke slått på den-det er altid et eller annet Takk for al hjelp! Endret 2. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 det hjalp ikke-hva med å koble en gammel haug av en pcu bare på Edit:skjermkoret -jeg har strømmkabel å alt til å gjøre det-eller er ikke det så lurt? (bare for å teste) Det fungerer,gjorde det samme med 6800GT kortet mitt. Måtte teste om det var strømforsyninga mi (Qtec 400W) som tilta marskina mi, og det var det jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå