tigergutten Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Skal skrive Kandidatoppgave i data, men er usikker på hva jeg skal velge. Ville vært utrolig takknemlig for forslag til hva jeg kan skrive om, og gjerne også litt info om vinkling til akkurat den oppgaven. Går på retning datateknikk på høyskolenivå, siste året. Tror ikke jeg skal skrive en programmeringsoppgave, er ikke god nok enda men kom gjerne med forslag innenfor dette også.. (håper på gode seriøse forslag) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Glemte å nevne at jeg har lyst til å skrive om noe innen datasikkerhet, men er åpen for forslag Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noe nyttig... sikkerhet i nettbank, register elns... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Glemte å nevne at jeg har lyst til å skrive om noe innen datasikkerhet, men er åpen for forslag PKI i ad-hoc nettverk? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Sorry mack, er usikker på hva dette betyr Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sorry mack, er usikker på hva dette betyr Regner med at det er meg du svarer til. Public key infrastructure i ad-hoc nettverk. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Takker for tips sumptrollet, noen som har andre forslag?? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Litt skuffet over responsen, trodde dette virkelig skulle være forumet for å spørre om slikt Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Litt skuffet over responsen, trodde dette virkelig skulle være forumet for å spørre om slikt Vel, for min del fant jeg tråden først nå. Kunne du tenke deg å bidra med en artikkel om et emne til The Linux Documentation Project (norsk alternativ dokumentasjonsside)? Det vil gi deg - større leserkrets (bokstavelig talt millioner av lesere) - tilbakemelding fra redaktører - innblikk i hvoprdan det er å delta i et stort Internet-prosjekt - noe å ta med på CV Du kan kikke på emnelisten for å finne gode ideer. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Takker for intressant forslag Codename_Paragon. Lest litt frem og tilbake på linkene du la ut, skal tenke litt på det. Har desverre lite erfaring med linux, men kanskje dette kan endres nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå