Gå til innhold

Foto.NO blir grisk... (?)


Anbefalte innlegg

Hmm..

 

Jeg sitter plutselig her og lurer om webdesignere fortjener å få betalt for den gode siden de har laget?? Eller den som kom på denne ideen med å la fotografer(og vanlige folk) deler sine foto- opplevelse med hverandre.

I såfall så mener jeg at de fortjener verken mer eller mindre enn en fotograf.

 

Jeg er selv en amatør- fotograf som elsker å fryse de små øyeblikkene, slik at jeg kan nyte det litt lenger.... På en annen side.. så jobber jeg som webdesigner. Jeg vil hel ikke kritisere dem som er så flinke til å gi oss litt glede. Og selvfølelig de må ha litt igjen for strevet.

De er trossalt 5 personer som må ha noe å leve av.

Her er "Gutta"

 

Ansvarlig redaktør: fotograf CF-Wesenberg. cf|@|foto.no 40733794(svartjeneste)

Annonseansvarlig: Bernard Hall Falconer

Webansvarlig: David A Bruun-Lie

Nettverksansvarlig: Fabian Falch

Utvikling: Øistein Sørensen

(kilde: om Foto.no)

 

 

 

DOTTEN har over 30.000 registrerte medlemmer.. (eller noe sån :whistle: ),

og det koster 150,- pr. hode i året.

Nå vet jeg ikke hvor mange betalende det er.. feks. 15 000 betalende medlemer X 150kr = 2 220 000 kr pr. år. siden 97.

 

Flinke folk synes jeg. :D

 

Men..men.. Mi får være fornøyde for det mi har, ikke sant dere?

 

Den setningen over gjelder vel DOTTEN også??

 

:thumbup: Takk for min lille babbel, og beklager den dårlige norsken min :blush: .

Endret av Jandee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble betalingen innført for ca en mnd siden, så de har faktisk brukt av fritiden sin i 8 år for å bygge opp foto.no til et av Norges beste foto-nettsteder. Syns ikke det er urimelig at de får litt igjen da.

 

Og at Dotten har 30000 registrerte medlemmer betyr ikke at alle er aktive der. På langt nær, vil jeg tro. Og enda færre blir nok blant de som betaler, så jeg tror regnestykket ditt ikke helt viser realiteten.... Men uansett, tenk om de hadde hatt 15000 betalende - da kunne et par-tre vært heltidsansatt på foto.no og jobbet heltid for å gjøre det enda bedre...?

Lenke til kommentar
Vi har lyst til å satse på bildekritikk her på Akam også, men vet ikke når vi vil lansere en slik tjeneste.

Jeg registrerer at kvaliteten på akamera har øket i den senere tid, og jeg tror nok at det er plass for både foto.no og akamera.no. Selv er jeg mer opptatt av fototeknikk, optikk og bildebehandling enn av bildekritikk, og er usikker på hvor mye jeg eventuelt ville bruke en bildekritikk her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...