Nicklas Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei! Jeg har nettopp installert Fedora Core 2 på den bærbare. Men den kan ikke finne nettverkskortet Det er sånn PCMCIA (eller hva det heter) kort som man putter inn på siden. Eller den har vel egentlig finni den men den funker ikke Når jeg trykker på "Aktiver" så står det et eller annet om at den ikke var tilgjengelig eller noe (husker ikke helt hva som stod der) Jeg har hatt Mandrake 9.2 på den før og da funket kortet. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 "HJelp bilen starter ikkje. Den er sånn liten og raud!!!1one" Litt meir info hadde vert kjekt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 "HJelp bilen starter ikkje. Den er sånn liten og raud!!!1one" Litt meir info hadde vert kjekt. Javel? Hva mer er det å si om at den ikke finner nettverkskortet? Lenke til kommentar
jrz Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 kanskje _hvilket_ nettverkskort det er? og evt hva du har prøvd? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Jeje, nå er det det samme for nå vil ikke pc'en starte en gang Eller den starter men skjermen er svart. tror den har gått i sparemodus eller noe etter at jeg slo den av og på en del ganger ... den siste gangen kom det 3 pip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå