torsvb Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Noen som vet hvorfor sidene deres nesten alltid er nede? Skulle sjekke hvor mye logitech-tastaturene koster, men har ikke kommet inn på lenge. Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor ikek benytte www.psdata.no , www.komplett.no www.netshop.no Da får du i allefall en ganske god oppfatning om hva prisen kommer på. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 I skrivende stund, kommer jeg fint inn på datakjeden.no sine nettsider. Men for å styrke din mistanke, har jeg fått intrykk (både av ansatte og "meg selv") av at de ikke tar web-delen så tungt. Go figure Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Tja... Datakjeden selger over disk og har litt andre priser enn webbutikker som du her nevner... -KJ EDIT: Den var myntet på agony... Endret 2. september 2004 av jevel Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor ikek benytte www.psdata.no , www.komplett.no www.netshop.noDa får du i allefall en ganske god oppfatning om hva prisen kommer på. Men ingen peiling på hva datakjeden har på lager.... er jo det som er litt av poenget med sidene. De har jo ikke noe kjempeutvalg i butikkene, i alle fall ikke i Bergen... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Liksom.. Har man en Datakjeden butikk i nærheten så er det rimeligere å kjøpe en harddisk der istedet for å bestille over nett (f.eks komplett), selvom datakjeden sin pris ligger 50 kr. over komplett.. Skulle kjøpe noe RAM (512 MB TwinMOS) som Datakjeden hadde inne i min lokale butikk i følge websiden, men som de allikevel ikke hadde inne... Menfyren i kassa fant fra en No-Name brikke som viste seg å være produsert av TwinMOS (de fleste av disse er jo det).. Da var det greit allikevel.. Men de burde på en eller annen måte si ifra om at sidene ikke er helt i orden.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Den beste måten for å finne ut om de har varen inne er vel å enten stikke innom butikken, ta en kjapp telefon eller å sende en mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå