ossa Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 har akkurat fått meg en k700. Prøvde å søke på forumet her hva siste tilgjengelige firmware til denne telefonen er, men fant bare et innlegg fra midten av juli, der står det at siste firmware er "R2E011". Er dette fortsatt den siste. Jeg har denne, men om det har kommet nyere, bør jeg eventuelt oppdatere? gidder ikke stresse om den jeg har har fikset de fleste bugsa det har blitt skrevet mye om.. en liten ting, om noen gidder si meg hvem som er kjappest på dette sentralt i oslo? på forhånd takk. Lenke til kommentar
oling Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Regner med at det er det nyeste, siden det bare er noen dager siden jeg leste om det her. Det enkleste (og fra alt hva jeg vet eneste) er mobilfiksern. Ligger rett ved Oslo City Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Nyeste er R2L001. verdt å oppgradere til. bedre batt. kapasitet Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Den nyeste er R2L001 ja som KVaqK skriver. Den er knall. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Den nyeste er R2L001 ja som KVaqK skriver. Den er knall. Jeg har spurt om dette før, å fikk svar, men finner ikke posten igjen.. så, hvor i tr.heim kan jeg finne en plass der de oppgradere FW'en ? Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det stemmer at det er den nyeste, men synes ikke akkurat at batteri kapasitet bli så mye bedre akkurat Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvor i Oslo kan jeg oppgradere tlf?Har spurt en del steder men ingen kan Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 så, hvor i tr.heim kan jeg finne en plass der de oppgradere FW'en ? På Reidar Myhr ved motorveien. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 så, hvor i tr.heim kan jeg finne en plass der de oppgradere FW'en ? På Reidar Myhr ved motorveien. ok takk.. ved Okstabakken? Lenke til kommentar
vendetta Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For å oppgradere telefonen i Oslo kan du gå til et sted i Vika, husker ikke akkurat hva det heter, men det ligger ved Oslo Hi-Fi Center. Der gjør de det gratis på dagen. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det går ikke ann å oppgradere K700i over nettet da? Eller har ikke sony ericsson fått til det enda? Hvordan sjekker jeg hvilken FW jeg har på min k700i? Lenke til kommentar
Fela Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 *>*<<*<* > er høyre på joystick og visa versa Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Denne programvaren hadde jeg: R2A041. Er det en skikkelig gammel en? Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Denne programvaren hadde jeg: R2A041. Er det en skikkelig gammel en? Det er den første. så kom R2L011 så er det den nåværende R2L001 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Når jeg skal oppdatere den må jeg si hvilken version jeg skal ha ? å hvor mye koster det.. som sagt. jeg har fått svar på dette før. men finner ikkke igjen posten.-. Endret 3. september 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Når jeg skal oppdatere den må jeg si hvilken version jeg skal ha ? å hvor mye koster det.. som sagt. jeg har fått svar på dette før. men finner ikkke igjen posten.-. Personen på verkstedet eller butikken bør vel skjønne dette. Men for å være på den trygge siden så kan du vel si at du vil oppdatere tlf slik at den får det nyeste softwaren Betaling varierer fra sted til sted. Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Firmware på mobil... Den har jeg aldri hørt før... Hva gjør man for å få oppgradert firmwaren? Kan man gjøre det selv, eller er det div firmaer som gjør det? Jeg har Nokia 3510i går det ann å gjøre noe lignende på denne? Lenke til kommentar
ossa Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=8516&sid=1 kom over denne artikkelen idag. Som dere ser diskuteres det under "kommentar" feltet hvilken firmware man sikter til. Har hatt min i 3 døgn nå, og har måttet lade 3 ganger allerede (ja, jeg ladet lenge første gang). Har ellers hatt et par andre bugs, det er vel strengt tatt litt utenfor overskriften, men siden det er snakk om firmware kan jeg slippe under med å poste det her allikevel: når jeg skulle overføre nr fra sim-kortet mitt til telefonen, låste telefonen seg og jeg måtte ta ut batteriet for å få den på igjen. Måtte gjenta den prosedyren (tu ut batteri og slå på igjen) 2 ganger. etter dette har ikke problemet kommet igjen. har og hatt det problemet som han ene i kommentar-feltet i artikkelen nevnt øverst nevner, at når jeg trykker på "ta bilde" faller jeg automatisk tilbake til hovedmenyen. ellers viste symbolet for tastelåsen et par timer idag selv om tastelåsen ikke var på... bør jeg levere tilbake telefonen, eller bør man regne med såpass? telefonen fungerer jo greit sett vekk ifra dette, og det er jo ikke heller store problem. noen som kjenner igjen de problemene jeg beskriver, og om eventuelt nyere software retter dette? Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 altså, det er gratis å oppdatere software på tlf. denne er såpass ny så det er garantert garanti på den. Og hvis de skal ha penger for å oppgradere den så kan du bare be de dra dit peppern gror. Hehe Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg har den første versjonen, R2A0041 el hva det er.. en del bugs bl a at den venter ca et sek før mikken og høytaleren aktiveres når folk ringer meg eller jeg dem.. Noen som vet om et sted i el i nærheten av Hamar som oppdaterer den raskt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå