Slonken Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Noen som har testet de ulike driverene, hvilke gir beste ytelse? og hvor finner jeg de? Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 De nyeste Catalyst eller Omega driverne er vel greiest og prøve. www.ati.com Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Eller OmegaDrivers.net Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Takk for kjappe svar! men har noen testet noen av de med gode resultater? Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bruker Catalyst 4.8 og får de scora som du ser i signaturen. så er fornøyd jeg. skjermkortet er ikke klokka eller flashet. Lenke til kommentar
rolfe-rolf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Bruker Catalyst 4.8 og får de scora som du ser i signaturen. så er fornøyd jeg. skjermkortet er ikke klokka eller flashet. Hva slags bærbar er dette? Trodde ikke Catalyst-driverne støttet Mobile-kortene? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ikke i utgangspunktet, men det finnes en fiks som gjør at dette funker. I tillegg funker Omega-driverne på ALLE mobile-skjermkort. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Underground uttaler seg om stasjonær-PC drivere. Benchmarksene i sig'n er vel også fra hans stasjonære PC. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Noen som har testet de ulike driverene, hvilke gir beste ytelse? og hvor finner jeg de? Du kan ikkje legge inn standard driverar fra ATI på bærbar. Du må derfor anten laste ned eit program til å "modde" drivaren fra driverheaven, eller Omega driverane fra Omegadrivers.net. Hadde sjølv standard driverane (litt eldre ATI driverar fra AOpen) inne når eg fekk min nye bærbare, og fekk 7400 i score på 3dMark2001se. Etter at eg la inn Omega fekk eg 10400 . Las på driverheaven ein plass at driverane stort sett var like bra, men at Omega var litt betre på lav oppløysing, medan ATI modda var betre på høge. Endret 3. september 2004 av Slaughter Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ok, thanx.. la inn en omega, ikke testa i spill enda, men ser helt greit ut.. Lenke til kommentar
andreasheim Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kan også anbefale omega på det varmeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå