Slip Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Noen som har koden for og lukke opp denne modelen? Vær så snill og skriv den her da, alt for og slippe unna telenor :/ Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ugh, jeg har lite lyst til å hjelpe deg i tilfelle du har stjålet mobilen? Dette vet jeg ingenting om men jeg vil dessverre ikke. Og jeg råder deg til å spare andre for sånne spm også. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Stjålet? Nånei Er ikke engang til meg. La vær og svar hvis du ikke kan hjelpe? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du må en slik "Terminator Dongle" til å åpne mobilen. Snakke med folka på www.unlock.no Sjekk også denne linken: http://itavisen.no/art/1304244.html Lykke til PS: gi beskjed om du får låst den opp, min er bundet til Netcom Lenke til kommentar
Slip Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Sier fra om det lar seg gjør, ser at alle slike 'unlock' sider mangler SE telefoner.. ;/ Må da finnes en omvei Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Til info: Dette er ULOVLIG og denne posten burde derfor stenges! Administrator? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ulovlighet er diskutabel, dette kan leses mer om på unlock.no... Men bruk diskusjonsforumet på unlock, som denne siden Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Til info: Dette er ULOVLIG og denne posten burde derfor stenges! Administrator? Ulovlig? Nei Gråsone? Ja Ingen rettslig praksis. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Telenor selger av og til telefoner både med operatørlås og bindig på abbonemang. De har ikke lov til å gjøre begge deler. Har du binding på begge deler ta kontakt med kundeservice og de låser opp telefonen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Telenor selger av og til telefoner både med operatørlås og bindig på abbonemang. De har ikke lov til å gjøre begge deler. Har du binding på begge deler ta kontakt med kundeservice og de låser opp telefonen. Hva i all verden snakker du om? INGEN lov som sier noe om det der. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Sier fra om det lar seg gjør, ser at alle slike 'unlock' sider mangler SE telefoner.. ;/Må da finnes en omvei Omveien er at du burde kjøpt deg en telefon som ikke var låst, men den var vel kanskje dyrere?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå