melli123 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 la inn cutenews på ftp en min, men klarer ikke slette mappa igjen....jeg cmod'da mappene/filene men vet ikke om det er derfor jeg ikke for sletta tingestene... noen som vet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Typisk permissions-problem jeg har vært borti før.. Er muligens en .htaccess-fil i en mappe som hindrer deg i å slette mappen. Har et PHP-script hjemme som lar deg se og slette sånne filer, så hvis du kan vente til i ettermiddag skal jeg legge det ut til nedlasting Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Prøv å slette hver enkelt fil i hver mappe.. Ofte at det ikke går å slette en mappe som inneholder filer, men at det går om mappen er tom.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ja, jeg testa det skjønner du Marvil, trodde også det var sånn, og det var det også, på noen mapper. Men nå gjennstår det vel 3 mapper tilsammen som ikke vil bli stettet, ingen av mappene inneholder filer, som jeg kan se ihvertfall. og Loomy, takker for svaret ditt også. bare ta den tiden du trenger du. Skal kanskje skifte server uansett, så da trenger jeg sikkert ikke bry meg om det, men det hadde vært fint om jeg hadde fått slettet de, plager meg litt at det ikke blir slettet. Men som sagt, ikke noe hast. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Da var jeg hjemme 1. Last opp vedlagt php-fil i den mappen du vil fjerne 2. Åpne filen i nettlesern og logg inn (defaul passord = passord, dette kan selvsagt endres) 3. Forhåpentligvis vil du nå få opp en liste med filer i den mappen som du kan slette ved å klikke på, tro det eller ei, slette-linken 4. Pass på at du er i riktig mappe og at du sletter riktig fil PS! *kose-på-mulighet-for-fil-vedlegg* delfile.rar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå