kns Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har nylig fått meg Gmail, og har jo fått med meg at denne ikke støtter POP. Sjekket ut PopGoesTheGmail og GPopper, men leste et sted at disse ikke fungerer med Gmail lengre. Ettersom jeg forstod av infoen jeg fant, virket det som om at man venter på at noen skal få laget en ny versjon av GPopper som funker. Stemmer dette? Finnes det evt andre applikasjoner som lar meg få gmailen inn i Outlook/Thunderbird? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det blir vel ikke såååå lenge til POP og det greiene er på plass fra Gmail sin side... Står at de jobber med det hvertfall Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Er ikke så viktig med pop, men imap, det hadde vært noe! Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Ja, jeg så det, at de jobber med det. Men jeg vil ha det nå! Viktig og viktig...det går jo fint an å bruke mailen uten POP, men siden Gmail ikke støtter Opera enda, må jeg da ty til andre nettlesere for å få brukt den, og det er jo litt strevsomt. Hva er IMAP forresten? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 IMAP er sånn den laster ned meldingene når du åpner dem, i stedet for å laste ned på forhånd. Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Ok. Men blir alle meldinger liggende på mailserveren da, eller bare de uleste? Lenke til kommentar
piit Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Med IMAP leser du mailene direkte fra serveren. Derfor vil også mappestrukturen i e-post-klienten din være lik den som befinner seg på serveren. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Viktig og viktig...det går jo fint an å bruke mailen uten POP, men siden Gmail ikke støtter Opera enda, må jeg da ty til andre nettlesere for å få brukt den, og det er jo litt strevsomt. last ned Opera v7.6 beta fra Opera sine forums du Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Åh? Jeg har bare 7.50, jeg.... Fett! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 freepops funket en stund med gmail og operas m2 klient. men nå fryser den etter å lastet ned første mail Lenke til kommentar
kns Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hos meg funker det nå fint med Opera 7.6 Beta Preview 1 og Gmail Notifier. Skulle fremdeles likt å få lese gmailen min via POP, men jeg har hverken fått PopGoesTheGmail eller GPopper til å funke.. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har funnet et annet program som funker veldig bra, email2pop ikke noe problem lenger å lese\sende med gmail kontoen, ved å bruke operas mailklient og pop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå