simalarion Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Har akkurat oppgradert men pcen står bare der med viftene på, det er kun det som skjer-jeg har prøvd å ta ut en og en ram brikke også prøvd uten ram-trodde jeg haddet pc 2700ram men ser ut som det er 2100 ram??. Noen som har noen løsning på hvorfor det ikke skjer noenting?. Om det er feil ram skal pcen alikevel prøve å boote? eller? Edit:Har sjekket manualen, kortet skal oxo støtte pc2100. Hva kan da være galt?? Edit:Fant ut at det var egen strømforskyning til cpu. Men nå får jeg feilmeldingen at jeg ikke har koblet til strømmen på video kortet, men det har jeg jo. takk for alle svar. Endret 2. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Det kan være at den ikke sitter ordentlig, eller at en av ledningene som skal inn i molexinngangene ikke sitter bra nok eller ikke gir nok strøm. Det skjedde med mitt kort, fordi den ene molex kontakten ikke leverte nok strøm før jeg presset den hardt på plass! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) har vært på digitalimpuls for å høre om de haddet mist-de haddet ikke det-med de haddet ocz 420w til 1000kr-kjøpte da også 1024 ocz pci 3200ram for å bli ferdig med det. Men jeg får samme feilmelding nå-selv om jeg har egen strømledning til vga kort på strømm forskyningen Så hvorfor får jeg denne feilmeldingen- er skjermkortet defekt? jeg har jo ikke byttet på vga kontakten før nå (det har stått en forlenger på den). Hmm dette begynner å bli dyrt, pcen virker fint med mitt gammle 4200ti kort. Endret 3. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå