Øsse Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har to PC-er hjemme og en NGT bredbånds linje på 640kbits. Hvis jeg bruker en 10mbits hub til å dele linjen med, blir linjen tregere enn hvis jeg hadde brukt en 100mbits hub?? Takk for svar. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Internettet blir ikke tregere. Din forbindelse til nettet er begrenset oppad av NGT, og er ikke i nærheten av begrensningen for overføring gjennom hub'en. Så hvis det kun er til internettbruk med NGT er hub'en mer enn god nok. Jeg ville imidlertid spandert et par hundrelapper ekstra og fått en 100mbit hub eller switch, fordi det er ergerlig å måtte vente ti ganger lenger på å overføre filer mellom pc'ene de gangene jeg får behov for det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: Jeg ville imidlertid spandert et par hundrelapper ekstra og fått en 100mbit hub eller switch, fordi det er ergerlig å måtte vente ti ganger lenger på å overføre filer mellom pc'ene de gangene jeg får behov for det. Helt forbanna enig med deg. Jeg angrer livet av meg at jeg ikke kjøpte en 100mbit switch med det samme, istedet for en lusen 10mbit hub, bare for å spare noen 100'lapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå