Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Har kjøpt meg et nytt skjermkort nå. POV GeForce 6800 GT. Det jeg synes er dårlig er at det KUN driveren som følger med på cdn til kortet som fungerer, ikke engang den nyeste driveren på hjemmesiden dems funka. Kan hende de er litt seine på hjemmesiden, men jeg synes det er for dårlig. Andres meninger? Endret 2. september 2004 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 www.guru3d.com Version 65.73 Funker utrolig bra Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 kanskje det funker bedre nå. Prøvde akkurat å ta en 3Dmark test, men da låste dataen seg Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fjernet du gammle drivere før du pakket inn GT kortet ? Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvilket 3dkort hadde du før? Hvis du ikke hadde et Nvidia-kort er det spesielt viktig at du fjerner alt av gammle drivere med driver-cleaner. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har kjøpt meg et nytt skjermkort nå. POV GeForce 6800 GT. Det jeg synes er dårlig er at det KUN driveren som følger med på cdn til kortet, ikke engang den nyeste driveren på hjemmesiden dems funka. Kan hende de er litt seine på hjemmesiden, men jeg synes det er for dårlig. Andres meninger? Skjønte ikke helt denne jeg. Hva var det du syns var dårlig? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Lukter en liten bruker-feil her.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Prøvde den driveren du tipsa meg om, og den funka ikke. Fikk beskjed av Windows at den driveren var for en eldre versjon av operativ systemet, lol. Uansett, en skriveleif i starten der. Det er kun driveren som fulgte med kortet som fungerer. Ingen av driverne på nvidias hjemmeside fungerer. Det er dårlig. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Du lastet ned drivere til ditt OS ikke sant? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Prøvde den driveren du tipsa meg om, og den funka ikke. Fikk beskjed av Windows at den driveren var for en eldre versjon av operativ systemet, lol. Uansett, en skriveleif i starten der. Det er kun driveren som fulgte med kortet som fungerer. Ingen av driverne på nvidias hjemmeside fungerer. Det er dårlig. Da har jeg en mistanke om at du velger driver for feil operativsystem som Opus sier? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hva mener du med ikke fungerer, at windows sier den ikke er godkjent? Endret 2. september 2004 av ghbing Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 www.guru3d.com Version 65.73 Funker utrolig bra Hvis det var disse du lasta ned så må du installere dem manuelt siden det ikke hører med en setup.exe. Du må også passe på at du velger rett fil når du oppdaterer driverne (2k/XP) . Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Jajaja, jeg er ikke helt dum. Riktig OS, riktig driver, og ja, jeg installerte driveren riktig på manuell måte. Kan prøve den en gang til, men jeg tviler på at den fungerer nå. PS: på cdn som fulgte med kortet er det to forskjellige drivere. v56:64 og v61:76 (for 6800 PCX Series) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvilket OS har du? Windows XP? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 2000, men jeg sier jo at jeg har valgt riktige drivere til mitt OS. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Di er jo fortsatt i en utviklingsperiode når det gjelder 6800 da Mulig dette er feilen ellers lukter jeg også en bruker-feil her. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 alternativ 1: brukerfeil alternativ 2: skyld på POV jeg har iallefall ikke problemer med kortet jeg fikk fra NVIDIA, og jeg oppdaterer med drivere omtrendt en annenhver uke (iom at NVIDIA har regelmessige beta-updates) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Er sikker på at det ikke er en brukerfeil. Kan det være at systemet blir for varmt? I og med at den plutselig låste seg i 3Dmark03. hmmm, skal prøve den v66 driveren. Har prøvd fem drivere til nå. Og det er kun en som funker, men den fungerer ikke optimalt, lav fps i spill, og klarte ikke 3Dmark03 testen engang. Endret 2. september 2004 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Herregud, nå har jeg akkurat prøvd å installere 65.73 driveren på nytt, men jeg får denne beskjeden. An error occoured during the installation of this device The system cannot find the file specified. Den kommer opp når installasjonen nesten er ferdig. Og det bittre er at det ikke står hvilken fil som den ikke finner. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) låste seg i 3d mark første gang til meg også,men viste seg at jeg hadde får lite strøm.kuttet ut et cd-rom og en vifte,da ble det stablilt.så kan også være annet som gjør systemet ustabilt ? Endret 2. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå