Bogge Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei! Jeg tok en 3Dmark03 test. Jeg fikk bare 3450 i score. Har ikke klokket noe systemet mitt. Men jeg synes alikevel at det er en ganske lav score! Systemet mitt er: - Amd ahtlon xp 3000+ - Msi Geforce 6800 - 512md minne 2x256 - Msi K7N2 delta- L hovedkort Hva kan jeg gjøre for å få en høyere score? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Her har du garantert gjort noe galt ja. Vær sikker på at du har nyeste drivere inne, både til chipsett, å til VGA. Ett annet lite tips. Prøv å slå av FastWrite i Bios Endret 3. september 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Nå! blei jeg overrasket! Jeg installerte Forceware v.65.73. Men nå får jeg BARE 1625! Det er jo noe så sinnsykt lavt! Hva er problemet? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nå! blei jeg overrasket! Jeg installerte Forceware v.65.73. Men nå får jeg BARE 1625! Det er jo noe så sinnsykt lavt! Hva er problemet? Skru av AA og AF i controlpanelet til driveren! Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan noen si meg egentlig hva AA og AF er..? vet at det er sånn antialising greier.. men vet ikke noe mer.. hva brukes det til? Jeg tok ditt råd gullgutten og slo det av, hvis jeg setter på 3dmark 03 vil jeg få høyere score da tror du? Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Uanstt om han hadde hatt på AA/AF så skulle han ikke kommet så langt ned. Må være driverfeil, eller at han har et program i bakgrunnen som tar 99% av cpu kraften. Sjekk oppgavebehandleren din. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 vet hva aa er. det er kantutjevner. men hva er af? hva gjør det? Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Nå skrudde jeg av AA/AF og nå fikk jeg 6566 i score i 3dmark03 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noe som er grusomt lite med ett 6800 kort. Sikker på at du har flere drivere installert som kniver om kontrollen eller.no? Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hallo! Her er instillningene over skjermkortet: AGP Revision 3.0 Rate 4x, 8x (4x enabled) Available Rate 0x0000000c Selected Rate 0x00000004 Aperture Size 0 B Sideband Addressing supported (disabled) Fast Write not supported Er det noen av disse jeg må sku av eller på for å få en høyere score? Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Originalt emnefelt: "Hva synes dere?" Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hmm, med mitt MSI Geforce 6800 og mitt system (trykk på meg ) fikk jeg 8500 uklokket, så du burde klare mye mer enn 6000... Jeg ville kanskje prøvd å formatere harddisken for å bli kvitt spyware virus etc.. regner med at klokkefrekvensene står på standard Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 I går formaterte jeg harddisken. Da fikk jeg 7918 i score i 3dmark. Orker ikke prøve noe mere nå for å få høyere score. Sier meg fornøyd med 7918 i score BoGgÈ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå