Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Kom over denne linken på metku.net i stad. Jeg lar bare bildene tale for seg selv Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har sett den før en gang, den er be-a-uti-ful Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg synes den var skikkelig harry. Men, sikkert fint for de som mekker Volvo 240 og henger på benser´n. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Må bare medgi at jeg som "gammal motormann" digger den der! V-åttere har jeg riktignok ikke fuska så mye med, men det hadde ikke vært meg imot å eid en sånn! Kanskje man skulle mekke seg en rekkefirer-utgave i stedet? Men den blir vel kanskje litt "tæslete", i forhold. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fysj, rekkefirer Lag nå heller en V-12er Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hahha, den var jo genial Jeg som selv liker pcr som er bygd i mye forskjellig. Når jeg var på TG03 var det en som hadde bygd en pc inni en tromme. Jeg syns den var utrolig kul den også Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 villa tatt en rekke 5'r fra en audi 80 quatro 2.3l 91modell men den modden er ganske gammel da me den erjo nydelig bra laga Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fysj, rekkefirer Lag nå heller en V-12er Er jo V8 Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 villa tatt en rekke 5'r fra en audi 80 quatro 2.3l 91modell men den modden er ganske gammel da me den erjo nydelig bra laga vi har audi cabriolet med rekkefemmer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Sett den en gang før fra lenge siden, men den er fortsatt like sykt fin Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fysj, rekkefirer Lag nå heller en V-12er Er jo V8 Ja jeg vet det Les inlegget over mitt først, deretter mitt... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Fysj, rekkefirer Lag nå heller en V-12er LOL! Hva med en rødlakkert Ferrari-utgave da, med 12 "høl"? Det hadde jo vært noe!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hehe, ja. Men når man tenker seg om, har man jo måtte ta livet av tre-fire kabinetter først.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Veeel, man kan jo lage mye rart i plexi også! Men det blir nok neppe noe billigere. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Fy faen så lamt det er å måtte påpeke at man har sett en ting før.. sånn: "jeg så den først så, eller vil skryte på meg at jeg har sett den før" Har du sett den før så er det greit det, kommenter gjerne som alle andre, men om det eneste du har og si er: OLD! så hold heller kjeft. K Endret 3. september 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tøff den der! OFF___ Tror alle her har fått med seg at noen har sett den før Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg synes den var skikkelig harry. Men, sikkert fint for de som mekker Volvo 240 og henger på benser´n. Hmm? Fordi dem har en pc som en Våtter? Hm.. Volvo 740 , liker volvo fordi fattern har det, å for nokre år siden kræsja vi me en trailer på e6 slapp unna med bare ett rødt merke på brystkassa, og klær for 4 000,- ødelagt.. (hadde kjøpt meg mye nye klær den ferien, å så hadde jeg med meg 4 helflasker... ) Menne, ikke se på volvo som den "rånde" bilen, Golf er jo oftere brukt som råne/første bil... volvo POWER!! Jaja, skal holde kjæft no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå