Kebab GUD Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 DOOM III endelig annonsert.. det tok sin tid.. Det er lenge siden jeg hørte om doom3 nå... men men ...her er det offisielt Doom3 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 du liker ikke doom altså ? Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Du misforstod!! Doom 3 blir digg.. jeg slever etter det, måtte bare skrive på en teit og lett misforståelig måte =P I can't wait! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg skjønte det jeg! *Sikle* Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei Kebab_gud! Det var allerede starta ein tråd her.. : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=29124&forum=5 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 skjønte den ikke jeg .. .. men men sånn er jeg .. Mr.Hassan: vet det men synes den passa bedre under "Nyhetsnotiser" en under "Generell diskusjon" Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei Kebab GUD! Signaturen du ikkje skjønte..? Eg lurte på å ta det under nyhetsnotiser.. Men,så såg eg om eg fant ein kategori under gamer.no forumet..Og fant ut at eg kunne ha den under generell diskusjon.. Da vil dei som er interissert i spill lettare finne det..(kanskje..) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Argh. Jeg er fullstendig enig i at det er slitsomt at det startes hundre diskusjoner om ett emne, men det er nesten enda værre når noen går inne på alle diskusjonene under gamer.no og skriker om at denne diskusjonen foregår ett annet sted også. bah. (særlig når dette kommer ganske sent, og diskusjonene allerede er i gang) Dette blir ekstra irriterende når de andre innleggene befinner seg ett annet sted i Hardware.no nettverket, men fint passer inn under kategorien i gamer.no forumet de har blitt lagt inn under. Jeg synes i alle fall at det er fint å slippe å saumfare hele forumet etter ting som er interesant for spillintereserte, ettersom det hovedsaklig er det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Eh? Jeg bruker ikke kategoriene når jeg ser etter tema. Jeg trykker på "siste meldinger" og skummer over alle titlene og åpner alle jeg vil se nærmere på. Ender som regel opp med noen og 20 vindu =) Mye mere effektivt enn å browse alle de #%"#%" kategoriene! (med ISDN vaffal) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå