Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Kebab GUD!

Signaturen du ikkje skjønte..?

Eg lurte på å ta det under nyhetsnotiser..

Men,så såg eg om eg fant ein kategori under gamer.no forumet..Og fant ut at eg kunne ha den under generell diskusjon..

Da vil dei som er interissert i spill lettare finne det..(kanskje..)

Lenke til kommentar

Argh.

Jeg er fullstendig enig i at det er slitsomt at det startes hundre diskusjoner om ett emne, men det er nesten enda værre når noen går inne på alle diskusjonene under gamer.no og skriker om at denne diskusjonen foregår ett annet sted også. bah.

(særlig når dette kommer ganske sent, og diskusjonene allerede er i gang)

Dette blir ekstra irriterende når de andre innleggene befinner seg ett annet sted i Hardware.no nettverket, men fint passer inn under kategorien i gamer.no forumet de har blitt lagt inn under. Jeg synes i alle fall at det er fint å slippe å saumfare hele forumet etter ting som er interesant for spillintereserte, ettersom det hovedsaklig er det jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Eh? Jeg bruker ikke kategoriene når jeg ser etter tema. Jeg trykker på "siste meldinger" og skummer over alle titlene og åpner alle jeg vil se nærmere på. Ender som regel opp med noen og 20 vindu =) Mye mere effektivt enn å browse alle de #%"#%" kategoriene! (med ISDN vaffal)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...