Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) http://pcdb.overclockers.com.au/view.php?p...me=THW01F_3.jpg se slev, åssen vifter tror dere det er som er blitt brukt der. vanlife uv vifter? i såfall hvordan får man de til å lyse så innmari bra? leif::: Endret 2. september 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Har sett den modden før, og jeg er ganske sikker på at det er UV Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ut som transparente UV-vifter spør du meg Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tipper det er helt "vanlige" uv vifter med en eller flere uv-katoder i rikitig vinkel i forhold til viftene... (slik at de gir mye lys til viftene) Men mulig jeg tar feil Så må du jo huske på at bildet er tatt i mørke, hadde det vært tatt i dagslys hadde du nok knapt sett at de lyste... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 kan dt være uv-leds og, eller er dt mest sansynelig at det er katoder Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 For meg ser det ut som UV-vifter med leds. For ja, de finnes de også http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/fan-79.html Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er ganske sikker på at det er denne kan kjøpes her! Preludiac Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 tror nokk det en vanlig uv vifte... når du ta bilde av ting som reagerer i mørket lyser de ofte beire en i virligheten... Lenke til kommentar
robstr Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er nesten helt sikker på at det er uv vifter med leds. men uansett. fyrn har jo gjort en flott jobb me det kabinettet. litt sånn jeg liker det Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er nesten helt sikker på at det er uv vifter med leds. men uansett. fyrn har jo gjort en flott jobb me det kabinettet. litt sånn jeg liker det tviler på at det er med leds jeg, har slike sunbeam uv vifter fra microplex.. Å de lyser like bra/bedre når det er like mørkt, jeg har 6 uv katoder også da så.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 det er ikke viftene som lyser kabinettet hvis det var det du lurte på. tror også at det er sunbeam sine vifter Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 SÅ FORBANNA FET PC *ønskeseg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå