Gå til innhold

Hvilken er best?


Anbefalte innlegg

Hvilken av disse anbefales?

 

Creative 3DBlaster GeForce4 Ti4400 128Mb DDR

ASUS V8440/DVI GeForce4 Ti4400 128Mb DDR

Microstar Geforce4 Ti4400 128Mb DDR

 

Alle ligger rundt samme pris... :smile:

Skal kjøpe et av de, men vet ikke hvilken som er best...

 

:smile: -<Andyscota>- :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe meg pese nå og etter mye fram og tilbake har jeg funnet ut at jeg skal kjøpe MSI kortet. MSI kortet benytter en Phillips video chip som gir VIVO (Video-inn, Video-ut) funksjonalitet i motsetning til Asus og Creative som benytter seg av en Connexant chip som kun har Video-ut. (correct me if i am wrong)

Asus kortet vet jeg ikke så mye om annet enn at det er litt dyrere enn de andre.

Jeg mener også å ha lest at Asus kortet har kommet ut litt dårligere i tester enn MSI og Creative (er ikke helt sikker).

Noen påstår at MSI og Creative kortene bråker mer enn Asus kortet men jeg tror ikke dette er så veldig merkbart for oss "ikkelydløsfantikerne"

 

MSI er uansett mitt valg.

 

_________________

Don´t look at me with that tone of voice,

I´ve seen your type on the radio

 

[ Denne Melding var redigert av: Prophecy på 2002-05-06 16:45 ]

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp MSI-kortet :smile: Bra pris og like raskt som alle de andre, det er det viktigste for meg. Max oppløsning på tv-ut er 800x600 mot 1024x768 på de andre, hvis det skulle være av betydning. Betaler ikke 500-600 kroner mer for Asus sitt, bare for noe bedre retail-pakke i form av spill/programmer. Kan godt være at Gainward sitt kort er bedre enn de fleste (alle?) andre med tanke på overklokking. Ser ut som det er vanskelig å få tak i akkurat dét kortet en stund fremover.

Lenke til kommentar

Har MSI og er veldig fornøyd. Men får ikke Tv ut saken til å funke, noen som kan hjelpe?

Jeg får heller ikke temperatur måleren til å funke?!?

_________________

MSI KT7266Pro2

AMD XP1800+@1,68ghz(FSB146)

Taisol CGK760

MSI GF4Ti4400 10364 i 3DMARK2001SE

Chieftec Dragon Midi Sølv

256MB PC2700

80GB WD

SB Audigy player

Creative Inspire 5300

 

[ Denne Melding var redigert av: asosial på 2002-05-06 16:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 16:27, Prophecy skrev:

Jeg skal kjøpe meg pese nå og etter mye fram og tilbake har jeg funnet ut at jeg skal kjøpe MSI kortet. MSI kortet benytter en Phillips video chip som gir VIVO (Video-inn, Video-ut) funksjonalitet i motsetning til Asus og Creative som benytter seg av en Connexant chip som kun har Video-ut. (correct me if i am wrong)

Asus kortet vet jeg ikke så mye om annet enn at det er litt dyrere enn de andre.

Jeg mener også å ha lest at Asus kortet har kommet ut litt dårligere i tester enn MSI og Creative (er ikke helt sikker).

Noen påstår at MSI og Creative kortene bråker mer enn Asus kortet men jeg tror ikke dette er så veldig merkbart for oss "ikkelydløsfantikerne"


MSI er uansett mitt valg.


_________________

Don´t look at me with that tone of voice,

I´ve seen your type on the radio


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Prophecy på 2002-05-06 16:45 ]</font>


 

ASUS V8440 Deluxe har Video In og Video Out (VIVO) i tiller til VR100 briller (Virtual Reality)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...