Slazenger Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ? jah jeg lurer på om det finnes et program der du kan stille/se vifte hastighet og volt wat osv........ nå snakker jeg om Cpu eventuelt HK også har hørt om Innovacontrol er dette noe? hvor kan jeg laste det ned dah? hvis dette er til og anbefale.. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hva med motherboard monitor? Husker ikke om du kan stille, er lenge siden jeg brukte det, men du skal ihvertfall kunne se det meste Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 speedfan! (det står download nederst på den vakre siden) Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Neeei off hater speedfan... noen andre som har ider? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor hater du Speedfan ? Ikke så rent lite vanskelig å bruke før du har funnet ut av systemet. Når ting fungere er den meget bra og stabil noe som ikke kan sies om en del andre sine løsninger. Har Aopen kort og har derfor testet Silettek som Aopen leverer. Bare driten sammeliknet med Speedfan. Har også testet noen andre programmer men intet slår Speedfan. Bruker versjon 4.13 men 4.15 skal væe ute. Speedfan 4.13 kan du hente her: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...5A2BD9473EA57C1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå