InFlamE Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvem skulle tro at det gikk ann å radiostyre en ordentlig bil.Vel her er beviset Tha biatch link Den er på 10 mb men utrolige 5 min lang og underholdene. Enjoy Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 :!: STILIG, der har du fjernstyrt der :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Så sinnsykt bra gjordt!! En ting er å komme på en sånn ting, og men en annen er å gjøre det!! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 sinnsykt morsomt. Trodde aldri de skulle få start på bilen igjen de to siste hoppene. Dessuten klarte de det mye bedre med fjernstyings opplegget enn gutta i Monster Garage. Supert innslag på humor avdelingen her. Har vært så mye dritt og OLDiser her i det siste. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Drit fett.. Noe annet enn min Inferno MP 7.5 Sport det der.. Endret 2. september 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fin måte å test-krasja biler på da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fin måte å test-krasja biler på da Mm.. Sånn de tester biler med dokker er for feiginger! Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 det kaller jeg en ordentlig radiostyrt bil! hehe *vil ha* Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 vært noe å teste en fjernstyrt skyline eller supra Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Flott dere liker det.Det har som sagt vært mye dårlig humor her og Oldiser.Jeg er her for å poste det dere vi se og hva som ikke er gammelt.Håper dere koser dere Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 keep up with the good work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå