Arve28 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Kan man f. eks i premier hente inn en filmsnutt fra DV-kamera og lagre et stillbilde som jpg? Eller er det noen andre programmer som kan gjøre dette. Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 I Premiere har du funksjonen SHIFT +CTRL + M, som lar deg eksportere ut bilde fra timelinen din. Du setter bare markøren til det punktet du vil ha ut. Og så trykker du SHIFT + CTRL + M og kan eksportere til Bmp, TIFF, TARGA og GIF. For å få bildet over til JPG må du konventere fra et av disse formatene, over til JPG. Du kan bruke hvilket som helst prg. for å få dette til. Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Kjempetakk for svaret. Dette skal jeg prøve:) Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Men resultatet ble ikke så bra som jeg håpet. Bildene av personer i bevegelse ble ikke så bra som om jeg bruker bildefunksjonen på PC5(Tar bilder inn på chipen). Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Men det er jo naturlig.... Ikke beveg kameraet for mye. Dersom du tenker at du vil ha et bilde av det du filmer, så kan du først filme det du vil i bevegelse, og deretter sørge for at du holder kameraet i ro, i et brøkdel av et sekund, og da har du nok for å ta ut bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå