TAAB Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Krøyt og Dadafon Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Du har jo luxus leverpostei Eller ikke Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Du har jo luxus leverpostei Eller ikke Ja det suger men det er morsom tekst på noen av sangene Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Immortal er god norsk musikk! seconded Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Liker Ralph Myers sin musikk jeg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Gartnerlosjen Seigmen og statoil schaufførz favoritt: Dimmu Borgir Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Lumsk Da nevner jeg Storm Og så klart Ephemera. Jeg blir så trist når folk spør etter god norsk musikk, men de vil ikke ha metal. Da detter jo 95% av den gode norske musikken vekk Endret 4. oktober 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Jokke og valentinerne Trøste og bære Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Sterk, naken og biltyvene Ganske artige tekster Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Vamp og Di Derre er sikre stikk for dei som set pris på knallgode norske tekstar. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Status Fatal. Disiplin Endret 4. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 God norsk musikk Norsk Black Metal er i verdensklasse.. Ser man kommersielt på det er også Norsk Black Metal norges mest solgte musikk på verdensbasis. Man kan jo alltids diskutere hvor bra dette er i forhold til utgangs punktet på black metallen (men det gidder jeg ikke ta opp her) Ellers kan jeg nevne band som: Elektronisk: Apoptygma Berzerk (neo80talls elektronisk musikk, drit bra!) Bjørn Lynne (dette må du bare høre er du interesert i gamle amiga modder og pc modder for den saks skyld!) Nils Petter Molvær (jazza elekronisk musikk.. Ganske stemningsfult) Bjørn Torske (gal bergenser som lager den mest utrolige elektroniske musikken du kan tenke deg ) Metal: Tømmermenn (allerede nevnt, sinnsykt tung og dyster metall!) Mortiis (ikke mitt favoritt band men ganske ukjent og undervurdert her heime på berget) Nattefrost (necrometall var det noen som sa!) Carpathian Forest (fortsatt nekro metall) Khold (Fantastisk bra!) Rock: The Carburators The Cumshots Backstreet Girls Raga Rockers Black/Death Metal Red Harvest (fyfaen dette sparker rÆv! elektroniske dippedutt lyder er å spore oxo) Ljaa (stavanger band som er knall... God Gammel Black Metall!) Arcustus (dette er sær norsk metall men faen som det låter!) Dimension F3H (Limbonic Art folka med elektronisk inspirert black metall, dette er bra!) Dødheimsgard (say no more say no more...!) Emancer (trondheimsband med elektroniske spor i sin bombastiske metall) Dette er bare å skrape i overflaten av norske kvalitets band, men nevner disse for jeg har intrykk av at de er litt undervurderte og lite kjent her på berget. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Midnight Choir Madrugada CC Cowboys Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Bjørn Lynne (dette må du bare høre er du interesert i gamle amiga modder og pc modder for den saks skyld!) Genial musikk. Han har blant annet laget soundtrack til Worms spillene.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Turboneger,BigBang og Aha må være noen av de beste norske Band ever, Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Dimmu Borgir - Vredesbyrd. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 Noe av det beste du kan få syns jeg er Postgirobygget. Det er selvfølgelig mye annet bra og men syns de topper. Einherjer er norsk sant? Tror det og i så fall, veldig bra. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 BRA norske: *TITANIC* aunt mary prudence popol vuh dream motorpsycho ruphus equinox Jonas fjeld Dollie deLuxe munch Jon eberson Flax subway suck Thule Bazar tornerose oral constitution spacelings Lynne biosphere albino slug Akasha holy toy When Hades ... sikkert glemt flere Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 ugress, postgirobygget og røyksopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå