NothgaliC Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Vet noen om noen gode norske sanger? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) hva slags musikk er du ute etter? Endret 2. september 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Tristania, tømmermen, seigmen, dimu borgir osv osv osv Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Immortal er god norsk musikk! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 tror muligens han mente norsk syngen musikk, I så fall vil eg nevne Gata's Parlament.. hvis ikke så nevner eg Theatre of Tragedy Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 jeg siktet til sanger som postgirobygget og sånt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 En ting jeg av og til lurer litt på, hvorfor kaller nesten alle her det for "sanger" når de snakker om musikk? Får meg til å tenke på julesanger eller salmesanger o.l Før i tiden pleide vi å si låter, tracks eller rett og slett plater. Feks "..hørt noen bra norske plater?" Ang. spørsmålet: vet saktens om mye bra norsk musikk, men synes det kunne spesifiseres litt hva slags type, sjanger..epoke etc det er snakk om Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 hva slags musikk er du ute etter? Hardcore necroinverted yetiworshipping norwegian grindcoremetal, kanskje? Eller ikke... Uansett, Odd Børretzen er litt koselig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Du har jo luxus leverpostei Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hardcore necroinverted yetiworshipping norwegian grindcoremetal, kanskje? yetiworshipping metal er overvurdert Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 En ting jeg av og til lurer litt på, hvorfor kaller nesten alle her det for "sanger" når de snakker om musikk? Får meg til å tenke på julesanger eller salmesanger o.l De unge nå til dags kaller det sanger, ser du. Varierer mellom sanger, låter og spor selv. Topic: Du tenker på norsk musikk som i norsk tekst eller? CC Cowboys har en del fint... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Odd Nordstoga passer vel inn her.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 tømmermen De kommer fra samme sted som meg Tror de skal på nrk2 snart, det stod om det på forsiden til svelvikpiosten idag Av norsk musikk ville jeg anbefalt Dirty Oppland men det er kanskje ikke den type musikk trådstarter var ute etter.. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Gåte er bra Ugress er også verdt et forsøk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Black Debbath! Endret 8. november 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Deathmetalbandet DDE :-O Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Motorpsycho Madrugada Morten Abel A-ha Savoy Di derre (og det hørte doke ikkje fra meg ) Raga Rockers Dum dum boys og gode gamle turboneger Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Thomas Dybdahl! Ingen over, ingen ved siden, verken i Norge eller utlandet... Ja... jeg er stor fan Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 :!: DDE linken Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 The National Bank, Turbonegro, Just Did Doris, Lillebjørn Nilsen, Röyksopp, Span, Big Bang, Gluecifer. Det er de beste, i alle fall kommer jeg ikke på flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå