Gå til innhold

I dag fikk jeg min. NAM.

Habla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøve og bli litt bedre.

Var på en middag med noen venner for ikke så lenge siden. Da sendt jeg k700i og s700i rundt bordet for å høre hva de syns om telefonene. Det var uten tvil at de fleste mente at s700i var den fineste og den tøffeste telefonen av de to. De ble fort ferdig å leke med k700i når s700i ble ledig. Uten at jeg oppmuntret den ene telefonen fremfor den andre.

De var noen som syns at den var litt tykk og veide litt overkant av hva de ønsket seg av en mobil. (Den ene av disse eide en t630)

For de fleste var ikke dette ett problem. Det som skapte interresse der og da var skjermen og design av telefonen. Samt at den virker som en mye mer solig mobil enn de aller fleste andre mobilene.

Jeg trakk ikke fram hva den kostet i butikken bare at det var en dyr telefon, tror at det kanskje det hadde satt en liten demper på noen av siklerene. Denne kommer ikke til å bli en 1 kroners mobil noengang. Så litt eksklusiv vil den nok alltid være.

Det er mange mobiler som er fine for tiden, men jeg mener at s700i har noe over seg ikke mange andre mobiler har, i hverfall ikke SE telefoner. (de kjenner jeg godt til). Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen det er et "lite" smykke.

Det som jeg synes er litt synd er at det ikke er full modus ved filmsnutter, jeg har bare en trial telefon så det kan hende at det kommer en SF oppgradering som løser det.

Lenke til kommentar

Har du noen mulighet for å sjekke om denne telefonen støtter Memory stick PRO duo? ...selvom dette ikke er spesifisert av SE....

Jeg veit det har vært mye frem og tilbake om dette, men hvis du kunne fått lånt deg en PRO stick og prøvd, skal jeg slutte å mase :) Det er så utrolig mange forskjellige kilder som sider motstridende ting

Eks: esato

Her står det tilogmed at den har edge, støtte for PRO og ikke radio <- som du skrev at den hadde tidligere i tråden....

Endret av THacker
Lenke til kommentar
selvfølgelig så må det jo bare stå quickshare på bunnen.

Det er ikke den samme type (klistremerket) som sitter på k700i. Denne vil ikke falle av med tiden. På k700i har jeg mistet både quickshare og online merket. :)

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...