Gå til innhold

I dag fikk jeg min. NAM.

Habla

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert har skjønt lenge før jeg skriver dette så støtter s700i bare duo.

---> 128 mb.

http://developer.sonyericsson.com/site/glo...memoverview.jsp

tror det er der... ser du oppe tilhøyre ser du devshop hvor jeg tror du kan kjøpe tlf..

Tror ikke du får kjøpt noe som ikke er kommet ut der ennå... :-)

As a Core+ Member, you will have early access to purchase Sony Ericsson phones at a discount (up to 3 phones per model)

kan hende :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er faktisk et godt spørsmål. Lurer på det samme!

Jeg også, men jeg tviler på det. Men det er faktisk flere sider som har skrevet at den også vil få støtte for pro. Kanskje Habla vet?

Jeg lurer ogzo på om Det Er pro eller bare vanlig Duo

Mvh 2m

Skal F*** meg ha den tlf jeg ogzo.. noen som vet pris og når den kommer??

;):thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har alldrig hørt om noen klubb av denne typen.

Tviler sterkt på at den eksisterer.

Det er nok bare noen luringer som tuller litt med dere.

Hvilken interesse skulle SE ha av en sånn klubb??

Så du tror vi er noen luringer?

Du har sett denne ja? Jeg trodde du hadde full oversikt? Denne er reell som bare det. Ring SE og sjekk.

Hvilken interesse? Vel det er vel ganske enkelt? Disse får telefonen før alle andre og kan dermed avdekke software feil osv. Nokia har tilsvarende men ikke for allmenheten. Dette er for fansen og derfor er det rart du ikke visste dette? :whistle:

PS: S700i er tilgjengelige for disse medlemene!

Jeg er medlem, men har ikke sett S700i som noe valg, verken på det gratis medlemskapet eller det som koster 2500$.

Er jeg blind eller?

JEG vet om folk som har fått mail om at S700i er tilgjengelig mot en pris på 8000,- ( som er alt for dyrt til at de har giddet )

Lenke til kommentar
Jeg har alldrig hørt om noen klubb av denne typen.

Tviler sterkt på at den eksisterer.

Det er nok bare noen luringer som tuller litt med dere.

Hvilken interesse skulle SE ha av en sånn klubb??

Så du tror vi er noen luringer?

Du har sett denne ja? Jeg trodde du hadde full oversikt? Denne er reell som bare det. Ring SE og sjekk.

Hvilken interesse? Vel det er vel ganske enkelt? Disse får telefonen før alle andre og kan dermed avdekke software feil osv. Nokia har tilsvarende men ikke for allmenheten. Dette er for fansen og derfor er det rart du ikke visste dette? :whistle:

PS: S700i er tilgjengelige for disse medlemene!

Jeg er medlem, men har ikke sett S700i som noe valg, verken på det gratis medlemskapet eller det som koster 2500$.

Er jeg blind eller?

Nei du er ikke blind.

Må ikke tro at man får kjøpt telefonen som en privatman før telefonen er lansert pga. at man betaler 500$ for et medlemskap.

De som har tilgang på telefoner i en så tidlig fase er testere,nettverksopratører, noen SE ansatte, reportere og de som utvikler software til telefonen.(interne og eksterne)

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til de som la ut S700i på Ebay, og de kunne selge de for 500 dollar stykket, men da måtte man kjøpe minst 3 av gangen.

Ikke akkurat noe jeg tok sjansen på nei!

99,9 % av de som selger mobiltelefoner på ebay før telefonen er lansert er der for å lure deg, ikke noe annet.

Det er jo så mange naive mennesker i denne verden så det lønner seg helt sikkert.

Lenke til kommentar
Hva med meldinger, mms og sånt ?

Er det fortsatt slik at MMSene kommer i felles inbox med SMSer ? Og ikke si SE har max 100 eller hva det er i denne modellen også ?

Jeg har ikke kommet så høyt med antall meldinger enda...

Kommer tilbake med det når jeg nærmer meg den magiske grensen.

Lenke til kommentar
:hmm: Ja det lurer jeg også på......og det du sier det stemmer ikke helt. Jeg jobber for en teleoperatør og folk her jobber for SE på stands osv. De får slike mailer FØR telefonen er kommet ut...

Det jeg vet er at de få telefonen som kommer i starten aldrig blir prioritert til dem du referer til. Det er så stor kamp om å få nok telefoner til de forskjellige landene at det er utenklig at noen som jobber på en stand for SE får noen sånne tilbud som er reelle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
mener å huske at jeg så en demo snutt av S700i hvor de sa at den støttet op til 1gb minne.

Se snutten her!

Hvorfor er folk så i tvil om hvor mye minne S700 kan ha? På dette videoklippet sier jo han fyren klart og tydelig at du kan ha opptil 1 gb minne på telefonen? Er vel egentlig ikke noe mere å diskutere da... :hmm:

Lenke til kommentar
mener å huske at jeg så en demo snutt av S700i hvor de sa at den støttet op til 1gb minne.

Se snutten her!

Hvorfor er folk så i tvil om hvor mye minne S700 kan ha? På dette videoklippet sier jo han fyren klart og tydelig at du kan ha opptil 1 gb minne på telefonen? Er vel egentlig ikke noe mere å diskutere da... :hmm:

Iflg sikre kilder fra SE tar den ikke PRO. Derfor er minne begrenset til 128 mb. Dette har jeg etter lang etterforskning fått bekreftet.

At folk på stands ikke alltid vet hva de snakker er ikke nytt.

Lenke til kommentar

Se snutten her!

Iflg sikre kilder fra SE tar den ikke PRO. Derfor er minne begrenset til 128 mb. Dette har jeg etter lang etterforskning fått bekreftet.

At folk på stands ikke alltid vet hva de snakker er ikke nytt.

Det er ofte tilfelle at de som jobber på stand ikke er helt oppdaterte.

Det skyldes at de aller fleste som jobber på stand ikke jobber i mobilselskapet, men blir bare leid inn fra gang til gang.

Mange ganger så er det nok bedre å ha en fin dame som står der med litt mindre kunnskap en enn nerd som har masse kunnskap.

:!: :!:

Lenke til kommentar

Akkurat. På en SE-stand påstod de at K700 har mp-kamera. Dette benektet jeg hardnakket. Han viste da til innstillingen "Utvidet" i kameramenyen. Dette hadde han fått beskjed om var mp fra sine oppdragsgivere.

Derfor, stol aldri blindt på det noen på en stand forteller deg. Dessuten hadde nok "habla" protestert vilt hvis den kunne ta PRO :!: , og jeg pratet tull.

Som sagt jeg har fått en troverdig mail fra en, igjen, troverdig person i SE.

Lenke til kommentar
:hmm:  Ja det lurer jeg også på......og det du sier det stemmer ikke helt. Jeg jobber for en teleoperatør og folk her jobber for SE på stands osv. De får slike mailer FØR telefonen er kommet ut...

Det jeg vet er at de få telefonen som kommer i starten aldrig blir prioritert til dem du referer til. Det er så stor kamp om å få nok telefoner til de forskjellige landene at det er utenklig at noen som jobber på en stand for SE får noen sånne tilbud som er reelle.

:yes: Vel det kan jeg dementere !

P900 ble kjøpt på denne måten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...