jorg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Vekten på min gamle nokia 3210 var jeg fornøyd med! Var 3210 tung? Den hadde jeg også! Det var jo en god mobil!!! Husker at jeg hoppa på trampolina med den, den spratt 5 meter ioppi luften, og rett i bakken! Ble bare et lite hakk i den, eller 100% like fin! Ahh, nå savner jeg den Men hva veide 3210? Husker at jeg mekka sammen en 3310 :!: jeg fikk et deksel av en venn så fikk jeg innmaten uten skjerm av en annen venn så fikk jeg skjermen av naboen... jeg sprang til en annen nabo og fikk lånt noen skrujern og vips! en 3310!! med elendig batteri og falleferdig deksel ... men det viktigste av alt! den funka! har siemens m65 nå... Anbefales! Endret 5. september 2004 av jorg Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Lys (ikke blitz): Hva er det? Hvordan fungerer det? Og hvilken CD prater du om? er det mye ting som ligger i den? er den med når du kjøper S700i? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Lys (ikke blitz): Hva er det? Hvordan fungerer det? Og hvilken CD prater du om? er det mye ting som ligger i den? er den med når du kjøper S700i? Lyset kan tennes hvis du skal ta bilde når det er mørkt. Lyset er nok ikke brukbart hvis det er over 2 meter til objektet vil jeg tro. Er lik den som er på k700i. Det er en cd som følger med s700i når du kjøper den. Vet ikke hva som er på den, har ikke sett på den enda. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det er en cd som følger med s700i når du kjøper den.Vet ikke hva som er på den, har ikke sett på den enda. Kan ikke du ta en titt og fortelle oss det? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hmm, lurer på å kanskje kjøpe meg en jeg og... Største (og eneste) problemet er pengene Endret 5. september 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Om du venter litt, så kommer det jo en ny en som er MINST like bra, å da har du sikkert fått spart opp pengene, til nettopp DIN drømme mobil;) Jeg har spart lenge nå Lenke til kommentar
Libom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er det en slags deksel utenfor,som er mulig å ta av på et mobil-verksted? (Som som k700,t610/30) Tenk om det blir riper i skjermen Ikke en fin tanke akkurat.... Lenke til kommentar
monnee Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nais telefon! Spørsmål: Er det radio på den? Står ingenting om det på se-sidene... mvh Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Den har radio og mp3-spiller. Det jeg lurer på er om den tar memory stick duo PRO? Dette diskuteres masse på nettet, og det er viktig siden PRO går opptil (snart) 2 gig, mens vanlig duo stopper på 128 mb. Jeg er nesten overbevist om at den ikke tar PRO, men ikke helt sikker, så kan du klarifere dette for meg? Endret 6. september 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, det er faktisk et godt spørsmål. Lurer på det samme! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ja, det er faktisk et godt spørsmål. Lurer på det samme! Jeg også, men jeg tviler på det. Men det er faktisk flere sider som har skrevet at den også vil få støtte for pro. Kanskje Habla vet? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 MOrsomt med 2gb da ;P Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vil ikke telefonen bli usannsynlig treig hvis man har 2gig på den?? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vil ikke telefonen bli usannsynlig treig hvis man har 2gig på den?? 2 gig stappa med bilder og video så... Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) mener å huske at jeg så en demo snutt av S700i hvor de sa at den støttet op til 1gb minne. Se snutten her! Endret 6. september 2004 av Baron_blod Lenke til kommentar
graks Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 når kan jeg forvente og få kjøpt den i butikken?.har forsatt min t610 og har ventet på s700 siden den ble annonsert i mars. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Rundt september/oktober skifte kommer den i sverige mens norge får den noe senere.. Jeg skal sjekke om s700i tar pro...Det står bare duo på beskyttelses lukket, men jeg skal ta en titt i brukermanualen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Vil ikke telefonen bli usannsynlig treig hvis man har 2gig på den?? Hvorfor skulle den egentlig det? Det er klart at å åpne minnekortet for å bla gjennom filer kan være tregt, men ser ingen grunn til at mobilen skal være treg i bruk pga. stort minnekort. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Men Habla: Kan du se på CD'n som var med din S700i ? Jeg vil vite hva som er inne på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå