mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ScOoT, om du skulle kjøpt deg en mobil i nærmeste framtid, hvilken en skulle det ha blitt? Har for meg at du er en mobil-pro Så vil bare vite din mening! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Mobil-pro ? .. :!: Det er nok det siste jeg er, men takk for komplimanget:P S700i er nok mitt valg, stor skjerm, deilig kamera.. Og så synes jeg den er fin til og være stor! Per dags dato er det klart S65! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Det er jeg og enig i! Har K700i nå og er kjempefornøyd, men det tror jeg jeg blir med SE S700i å Endret 5. september 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 .. Er du fornøyd med K700i, er jeg nesten sikker på du vil bli glad i S700i, sier seg nesten selv Lenke til kommentar
Habla Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Her kommer en test av kamera.... 4 bilder i en sekvens, dette er noe nytt for SE. Farten til bilen er rundt 50 KM i timen. Denne funksjonen er ikke tilgjennlig i høyeste oppløsning. Bilde 1 Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Så du mener ikke at vekten/størrelsen har noe å si? Mange syter pga det, jeg har ikke så mye imot det igrunn, men tror du jeg burde være obs på det? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kunne lagt alle bildene under 1 oppslag? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Så du mener ikke at vekten/størrelsen har noe å si? Mange syter pga det, jeg har ikke så mye imot det igrunn, men tror du jeg burde være obs på det? Vekten driter jeg i.. Vekten på min M65 synes jeg er helt grei! Vekten på min gamle nokia 3210 var jeg fornøyd med! Hvorfor må mobiler veie så lite, får intrykk av at de har lite teknologi jeg da:P Og størrelse stiller jeg meg og kritisk til, husker alle drømte om 8210, mens jeg syns den var for liten.. Herregud, traff jo ikke tastene i hele tatt! Endret 5. september 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Habla Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Bildene er tatt i motlys. Når alle bildene er tatt får man opp alle bildene i skjermen en liten stund, før det blir erstattet av det siste bildet. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vekten på min gamle nokia 3210 var jeg fornøyd med! Var 3210 tung? Den hadde jeg også! Det var jo en god mobil!!! Husker at jeg hoppa på trampolina med den, den spratt 5 meter ioppi luften, og rett i bakken! Ble bare et lite hakk i den, eller 100% like fin! Ahh, nå savner jeg den Men hva veide 3210? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Kunne lagt alle bildene under 1 oppslag? Jeg greier bare og vedlegge en (1) fil... Kan hende at jeg er litt klønete... :-) Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 QUOTE (HybRis @ 05/09/2004 : 20:42) Kunne lagt alle bildene under 1 oppslag? Jeg greier bare og vedlegge en (1) fil... Kan hende at jeg er litt klønete... Jeg kan tilgi deg om du selger meg mobilen din hehe, jeg har aldri lagt til bilder, så jeg skal værtfall ikke si noe om det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 3210 veide vel 130gram eller noe, husker ikke helt! www.gsmarena.com, check ur self Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 åhh.. Fy f*** den veide 151gram! Jeg liker at telefonen veier litt mye. Min 90gram og max 100gram! Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Synes ikke at 3210'n min var så veldig tung jeg, da er vell ikke S700 noe i forskjell:D gleder emg bare så sinnsykt til den kommer til min odel og eie:D Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hehe! Du blir sikkert fornøyd! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Infomasjon om kamera. Innstillinger som kameraet har. Kameramodus: 1. Normal 2. Bilder i sekvens. Legger ut eksmpel av det senere i dag. 4 bilder tatt i rask rekkefølge. Dette kan ikke bli gjort i maks oppløsning. Ca 4 bilder i løpet av 1,5 sekunder. 3. Bilder med rammer. En av rammene har jeg lagt ut. Det er tilsammen 10 som følger telefonen.(vet ikke om det er fler som følger cd`en) Bildestørrelse: 1280*960 640*480 320*240 160*120 Nattmodus: Av På Selvutløser: Rundt 8 sekunder forsinkelse. Effekter: Av Negativ Solarisasjon Sepia Svart-hvitt Lys (ikke blitz): Av På Hvitbalanse: Automatisk Glødende Fluorescerende Dagslys Skyet Punktfotometri: Aner ikke hva dette er......skal undersøke nærmere. Lukkerlyd: Her har du tre lyder og velge mellom. Automatisk kamera av: 30 sekunder 1 minutt 2 minutter 3 minutter Nullstill filnummer: Lagre til: Telefon Minnekort Info på skjermen som vises mens man tar bilder. Dette kan også slåes helt av så ingen informasjon vises. På skjermen vises zoom niva, hvor mange bilder du kan ta, hvor bildene lagres, hvilken størrelse bilde har,om det er bilde eller video modus du har valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå