moshpit Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Trur ikke på deg!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ..Veit ikke hva jeg skal tro, litt små skeptisk! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ....det er jo bare en mobiltelefon, og før eller senere kommer den i en butikk nær alle.... Hvorfor så mye oppstandelse om SE S700i? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Trur ikke på deg!! Ingen som tvinger deg. Du kan godt holde deg langt unna denne tråden, uten at noen har noe imot det, hvis du ikke tror på han. Hvis du hadde vært her på forumet en stund hadde du visst at Habla har hatt det som er av SE telefoner, og har en tendens til å få dem tidlig. Men som sagt, tro hva du vil. Hvis du ikke tror på han er det sannsynligvis mye mer innteressante greier å lese andre steder på internett en dette, hej då. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan du ta noen bilder tatt med telefonen da? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Kan du ta noen bilder tatt med telefonen da? Jeg skal legge ut noe bilder tatt med telefonen.. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvis noen har lyst på S700 tidlig ta en titt her: ebay Norge er bare et lite del av mobil verden:P Ikke rart andre land blir prioritert? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Bilde av stammen til en liten bjørk.... Endret 4. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 En av ti rammer som følger telefonen....(vet ikke hva som er på cd`en enda) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Noen blomster som jeg fant på veien.... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Dårlig speilbilde ....tatt i et vindu. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nå kan vi tro på deg Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Bilde av huset mitt :-) Tatt med filter sepian(tror det heter det) Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dårlig speilbilde ....tatt i et vindu. må ikke mobilen "åpnes" for å ta bilder? Jeg synes mobilen så helt sammenlukket ut i speilbildet. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jo må åpnes, du ser jo at den er åpen på bildet. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Bildene der så jo helt greie ut de! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jo må åpnes, du ser jo at den er åpen på bildet. Den er jo ikke åpen på bildet da Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Ehh... Jo er åpen, hvis ikke hadde du bare sett dekslet og ikke kamera-linsen og speilet slik du gjør på bildet. Her ser du den åpen Endret 4. september 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jo må åpnes, du ser jo at den er åpen på bildet. Den er jo ikke åpen på bildet da Eh...Jo... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jo må åpnes, du ser jo at den er åpen på bildet. Den er jo ikke åpen på bildet da Eh...Jo... Hvor er da tastaturet som du må vri rundt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå