Gå til innhold

I dag fikk jeg min. NAM.

Habla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare noe få punkter.....

Jeg kommer tilbake med noen bilder, når jeg får litt bedre tid.

Skjermen er merkbart større enn k700i sin.

Siden jeg ikke kjøpte den så kan jeg ikke fortelle hvor mye den kommer til å koste. Det eneste jeg vet at den kommet til å bli nogelunde dyr. (eller var det løve?) LOL

Den er ikke så stor at det gjør noe, men jeg merker at den veier noe mer enn k700i. Du får en følelse av at denne telefonen er massiv, mer enn noen av de andre SE telefonene. Virker mer som om du slå den i hodet på noen uten telefonen tar skade av det. (ikke at jeg har eller kommer til å prøve det)

Kamerabeskytteren virker som om den gjør jobben sin bra. Den er forholdsvis hard å skyve frem og tilbake, så den viker ganske solid.

For de som ikke har negler og slet med å få opp beskyttelseslokket til strømpluggen på k700i vil gjøre det samme her. Synes at dette beskyttelseslokket virker bedre enn k700i sin, som jeg ikke likte noe spesielt i starten.

Quickshare logoen er ikke et klistermerke sånn som k700i. Så denne faller ikke av. Min klistremerke har fallt av på k700i, har du det samme problemet så vet jeg at det kommer eller har kommet nye klistremerker til butikkene. Nå syns jeg at k700i er like fin uten dette klistremerket så jeg gidder nok ikke å sette på et nytt uansett.

SonyEricsson har en "klubb" hvor medlemmer betaler et visst beløp hvert år, for å kunne få mobiler før butikker.

Om dette er slik Habla fikk sin S700i aner jeg ikke, men spiller det egentlig noen rolle? Det er klart at han ikke fikk den via vanlig butikk, og klart at du (eller vanlige andre her) ikke kan få den enda.

Det var ikke gjennom noe "klubb". Men det er riktig som arehei sier at den ikke har kommet i butikken enda, så det er ikke noe vits å ringe rundt til forskjellige butikker for å se om den har kommet.

Lenke til kommentar

Hmmm, er ikke noe fanteri inne i bildet her? Eller er du en meeeget ansett telefontester som får telefoner før alle andre?

Hørte den var tilgjengelig i tyskland, uten at jeg tror blindt på det.

Spørsmål:

- Hvordan er skjermen?

- Hvordan fungerer "snurren", er den hard eller?

- Hvordan er lyden på mp3/radio?

- Laster man lett opp låter?

- Og det viktigste: støtter den ms duo pro?

Lenke til kommentar

Jeg skal gi dere noen bilder av telefonen og med telefonen.

Trenger et sted hvor jeg kan last opp bildene eller sendt dem som mms.

(tjohei fungere det fortsatt det passordet du lagde til meg en gang?)

Har ikke ladet telefonen enda, bruker fortsatt den strømmen som kom med batteriet når ble levert. Da var det ca. 60 %. Den står til lading nå...

Jeg har sett at du kan endre kameralyd, men ikke skru den av. Hmm var ikke det litt rart. Nå kan du ta bilder og få endel oppmerksomhet pga. den lyden telefonen lager(en av lydene du kan velge er ikke til å tulle med..). To ting på en gang. LOL (skal sjekke det en gang til før jeg er helt sikker på at du ikke kan skru av lyden)

Endret av Habla
Lenke til kommentar
- Hvordan er skjermen?

- Hvordan fungerer "snurren", er den hard eller?

- Hvordan er lyden på mp3/radio?

Skjermen er knall....Har ikke sett noe bedre.

Snurren fungere bedre enn ventet, den blir litt hard når du skyver enheten sammen igjen. ( det er det som gjør den holder seg lukket).

Det går fint ann å åpne telefonen med en hånd. Har du en liten uerfaren hånd så kan det fort bli et dyrt triks.

Lyden er mye bedre enn k700i, men jeg har ikke noe andre merker å sammenligne med.(bortsett fra SE sine telefoner da) LOL

Jeg har fått telefonen min fra utlandet.(nei, ikke noe butikk)

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...