Algron Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan du zoome med alle oppløsningene, eller er det likt som på k700i? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Heisann Habla. Hvordan føles det å være så populær ? Jeg har også noen spørsmål jeg håper du svarer på: Hvordan er ringetonene? Kan man ta opp lyder/musikklipp og bruke de som ringetoner? Hvordan er det med meldingstonene? Er det kun et fåtall å velge mellom eller kan du bruke hva som helst? Hilsen snart S700 eier Hei. Det er ikke jeg som er populær, men telefonen. :-) Ringetonene er helt supere, du kan bruke alt. Ja, også lyder/musikklipp som du har tatt opp selv. Når det gjelder meldingstonene har du 8 valg. Stille Klikk 6 forskjellige meldingstoner. Per dags dato har du ikke muligheten til å bruke noe annet enn dette, vet heller ikke om det blir mulig i fremtiden. Meldingstonene kan ikke byttes ut med nye. Habla xxxxx Men du blir jo populær pga mobilen. Alle henvender seg jo til det Takk for svarene. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) "Det vil si samme som på K700, da?" Stemmer. Egentlig det samme som alle SE-telefoner med unntak av Pxx-serien? Kan jeg gi en dobbel stemme?.. :-) Yepp Gidd du fikse avataren din habla? Er så lei det krysset Og en annen ting habla, legg ut en film du lager med kameraet da. Vet det er rævva kvalitet, men det hadde vært kult. Ny avatar er ordnet. En liten filmsnutt....kanskje det..kanskje det. Endret 27. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 http://gsmarena.com/sony_ericsson_s700-693.php der kan du finne linker til steder du kan kjøpe S700i for de som er interesert. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Habla: Ettersom prisen på P910 og S700i er ganske lik, hvilken av de to ville du ha valgt? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Han har skrevet tidligere at han ville valgt S700 (så slipper du å vente på hans svar ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå