simson Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Takk for bra bilder og kommentarer, Habla! Jeg synes størrelsen absolutt er overkommelig, designet seg også bra ut. Hvordan er det med skjermen, skulle tro den lett kan ripes opp i lomma? Er businessfunksjonene (kalender, wap, mail, dataoverføring til PC osv) gode? Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dette så veldig bra ut! Endelig en billedkvalitet som begynner å duge! Kameraet på K700i er fortsatt for dårlig synes jeg. At størrelsen var såpass liten og at lydkvaliteten også er bedre gjør jo ikke saken verre... Så da var det bare å vente til bindingstiden tar slutt................. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Takk for bra bilder og kommentarer, Habla! Jeg synes størrelsen absolutt er overkommelig, designet seg også bra ut. Hvordan er det med skjermen, skulle tro den lett kan ripes opp i lomma? Er businessfunksjonene (kalender, wap, mail, dataoverføring til PC osv) gode? Skjermen er såkalt non-scratchable. Det er nok en sannhet med modifikasjoner siden skjermen helt sikkert kan ripes opp. Det man må tenke på er at dette er en sak til nesten 7000 kroner, og da behandler man den pent. Businessfunksjonene er nok som på K700, det eneste er at S700i har Wireless Village (les om det hos SE), og SMIL (kan kjøre Powerpointpresentasjoner bl.a) som er XML-basert og lar deg lage presentasjoner med lyd, video, tekst osv.. Skal man ha noe utover det må man nok kjøpe en pda-telefon (Pxx-serien) Endret 24. september 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dette har jeg ikke hørt om før! Good news... fancy... Er det mulighet å mekke en slik presentasjon på telefonen? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er du interessert i å selge telefonen din, habla? Da kan du hvertfall "habla" med meg Lenke til kommentar
THacker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan man rotere tastaturet 360 grader ? Kan man rotere tastaturet begge veier? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Kan man rotere tastaturet 360 grader ? Kan man rotere tastaturet begge veier? Du kan rotere den begge veier, men du må ta den tilbake den samme veien som du åpnet den. Når det er åpnet helt opp så kan du ikke fortsette den samme veien for å lukke den. u see.. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det vil jo si at man bare kan snurre 180 grader sjekka prisen på mpx nå, og den koster eksakt det samme som p910.... pussig... stivt må jeg si.. men: Må ha den, bare måå ha den Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Heisann Habla. Hvordan føles det å være så populær ? Jeg har også noen spørsmål jeg håper du svarer på: Hvordan er ringetonene? Kan man ta opp lyder/musikklipp og bruke de som ringetoner? Hvordan er det med meldingstonene? Er det kun et fåtall å velge mellom eller kan du bruke hva som helst? Hilsen snart S700 eier Lenke til kommentar
Habla Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Heisann Habla. Hvordan føles det å være så populær ? Jeg har også noen spørsmål jeg håper du svarer på: Hvordan er ringetonene? Kan man ta opp lyder/musikklipp og bruke de som ringetoner? Hvordan er det med meldingstonene? Er det kun et fåtall å velge mellom eller kan du bruke hva som helst? Hilsen snart S700 eier Hei. Det er ikke jeg som er populær, men telefonen. :-) Ringetonene er helt supere, du kan bruke alt. Ja, også lyder/musikklipp som du har tatt opp selv. Når det gjelder meldingstonene har du 8 valg. Stille Klikk 6 forskjellige meldingstoner. Per dags dato har du ikke muligheten til å bruke noe annet enn dette, vet heller ikke om det blir mulig i fremtiden. Meldingstonene kan ikke byttes ut med nye. Habla xxxxx Endret 27. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Det vil jo si at man bare kan snurre 180 grader Eller 360 grader hvis du allerede har telefonen "åpen", altså snurre fra åpen til åpen... Per dags dato har du ikke muligheten til å bruke noe annet enn dette, vet heller ikke om det blir mulig i fremtiden. Meldingstonene kan ikke byttes ut med nye. Det vil si samme som på K700, da? Endret 27. september 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Habla Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 "Det vil si samme som på K700, da?" Stemmer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 "Det vil si samme som på K700, da?" Stemmer. Egentlig det samme som alle SE-telefoner med unntak av Pxx-serien? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 "Det vil si samme som på K700, da?" Stemmer. Egentlig det samme som alle SE-telefoner med unntak av Pxx-serien? Kan jeg gi en dobbel stemme?.. :-) Yepp Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Syns de skulle lage en P700, eller no sånt, jeg. Med symbian, minnekort og mp3. Lenke til kommentar
simson Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Mulig du allerede har skrevet dette, Habla, i tilfelle beklager jeg, men hvordan er batterikapasiteten? K700 har jo blitt kraftig kritisert for dårlige batterier. Hvordan er dette for s700i? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Da bør det jo legges til at mye av batteriproblemene med K700i er løst da? Lenke til kommentar
ckl Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan opplyse om at S700 kan kjøpes/bestilles uten abonnement i mange nettbutikker. Pris: fra ca 6300 kr + frakt Lenke til kommentar
THacker Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan opplyse om at S700 kan kjøpes/bestilles uten abonnement i mange nettbutikker.Pris: fra ca 6300 kr + frakt Den er ikke sluppet noen sted enda... hvis det er noen nettbutikker som har denne på lager, må du for all del gi oss link! Etter hva jeg kan se slippes den rundt 10-15. okt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) "Det vil si samme som på K700, da?" Stemmer. Egentlig det samme som alle SE-telefoner med unntak av Pxx-serien? Kan jeg gi en dobbel stemme?.. :-) Yepp Gidd du fikse avataren din habla? Er så lei det krysset Og en annen ting habla, legg ut en film du lager med kameraet da. Vet det er rævva kvalitet, men det hadde vært kult. Endret 27. september 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå