THacker Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kan jeg få telefonen din Habla? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Forresten, hvordan er zoomen på kameraet? den har 8x digital zoom. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Kan jeg få telefonen din Habla? Hvorfor ikke...jeg skal snart bytte ut telefonen med noe annet....sikle..sikle.. Zoomen fungere bra etter forholdene. Det er ikke så bra som optisk zoom som snart begynner å komme på mobilene. Du har 16 zoom nivåer. Endret 22. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kan du ikke poste noen flere bilder av den?, både av telefonen og bilder du har tatt med kameraet! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva sikler du på nå da, Habla? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Og et annet spørsmål, hvor lang video kan S700 ta opp? Endret 23. september 2004 av Holtemann Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hvorfor to poster, når du kan edite? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 For jeg er en noob. Takk for tipset! Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Den telefonen var Dyr fant den i prisguiden her på hardware.no... Over 6000 kr for den uten abo... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Og et annet spørsmål, hvor lang video kan S700 ta opp? Du kan ta opp video så lenge du har lagringskapasitet. Telefonen er litt dyr, så de blir bare de kuleste av de kule som vil ha den. Jeg sikler på noe annet som kommer snart fra SE... Endret 23. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Telefonen er litt dyr, så de blir bare de kuleste av de kule som vil ha den. Evt. de dummeste av de dumme... Men kan du ikke fortelle oss hvilken telefon du går og sikler på, da?!?!? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jap, nå er vi nysgjerrige her, heheh! Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har Studert litt på bilder og sammenlignet k700i og s700 og utifra bilder så virker vaffal menyen helt indentiske. Da lurer jeg på om tlf,ene er like??? Tenker da på som ikoner og andre diverse ting på disse to mobiler Har selv tenkt å annskaffe meg S700 men etter å ha somsagt sett litt på bilder av disse på nettet vet jeg ikke helt om jeg kommer til å kjøpe S700 hvis det bare er kamera,skjerm og minne som er eneste forandring. Noen som kan hjelpe meg der.??? Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har Studert litt på bilder og sammenlignet k700i og s700 og utifra bilder så virker vaffal menyen helt indentiske.Da lurer jeg på om tlf,ene er like??? Tenker da på som ikoner og andre diverse ting på disse to mobiler Har selv tenkt å annskaffe meg S700 men etter å ha somsagt sett litt på bilder av disse på nettet vet jeg ikke helt om jeg kommer til å kjøpe S700 hvis det bare er kamera,skjerm og minne som er eneste forandring. Noen som kan hjelpe meg der.??? Åisann glemte med å legge til bilder her av mobilene. Men her kommer dem. Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har Studert litt på bilder og sammenlignet k700i og s700 og utifra bilder så virker vaffal menyen helt indentiske.Da lurer jeg på om tlf,ene er like??? Tenker da på som ikoner og andre diverse ting på disse to mobiler Har selv tenkt å annskaffe meg S700 men etter å ha somsagt sett litt på bilder av disse på nettet vet jeg ikke helt om jeg kommer til å kjøpe S700 hvis det bare er kamera,skjerm og minne som er eneste forandring. Noen som kan hjelpe meg der.??? Åisann glemte med å legge til bilder her av mobilene. Men her kommer dem. og her var siste Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har Studert litt på bilder og sammenlignet k700i og s700 og utifra bilder så virker vaffal menyen helt indentiske.Da lurer jeg på om tlf,ene er like??? Tenker da på som ikoner og andre diverse ting på disse to mobiler Har selv tenkt å annskaffe meg S700 men etter å ha somsagt sett litt på bilder av disse på nettet vet jeg ikke helt om jeg kommer til å kjøpe S700 hvis det bare er kamera,skjerm og minne som er eneste forandring. Noen som kan hjelpe meg der.??? Åisann glemte med å legge til bilder her av mobilene. Men her kommer dem. og her var siste Hmm fikk ikke det til med siste men prøver igjen en siste gang eller så kan jo dere bare kikke på bilder på nette og sammenligne. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Har Studert litt på bilder og sammenlignet k700i og s700 og utifra bilder så virker vaffal menyen helt indentiske.Da lurer jeg på om tlf,ene er like??? Tenker da på som ikoner og andre diverse ting på disse to mobiler Har selv tenkt å annskaffe meg S700 men etter å ha somsagt sett litt på bilder av disse på nettet vet jeg ikke helt om jeg kommer til å kjøpe S700 hvis det bare er kamera,skjerm og minne som er eneste forandring. Noen som kan hjelpe meg der.??? I hovedsak så er menyen ganske like mellom s700i og k700i. Den største forskjellen er kameramenyen. Her ligner s700i mer på sony sine cyber-shot menyer enn k700i sin meny. Bortsett fra det så er s700i helt forskjellig fra k700i på alle andre områder. raatass: du vet at det finnes en edit knapp her et eller annet sted her....... Endret 23. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Takker for svar Habla- Habla hvordan har du likt mobilen så langt. Noe negative ting å komme med??? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Noen negative ting.... På min FW så er det ikke full modus video mulig...det hadde vært rått siden skjermen er så bra. Den er dyr......dette gjelder ikke meg. :-) Den kan for noen være noe stor og tung for noen.. :-) Jeg likte joysticken til k700i bedre enn denne. Det er egentlig ikke noe joystick på denne telefonen siden knappen i midten bare kan trykkes inn. Du må trykke på siden av den(joysticken) midterste knappen for å gå til siden med markøren. Kamerat er veldig glad i lys....vet ikke om den er mer glad i lys enn andre kameraer i denne kategorien. Kom ikke på noen fler i farten, men det er sikkert flere ting enn dette som jeg ønsker kunne vært bedre. Til slutt må jeg si at jeg er kjempefornøyd med telefonen. Endret 23. september 2004 av Habla Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Noen negative ting....På min FW så er det ikke full modus video mulig...det hadde vært rått siden skjermen er så bra. Den er dyr......dette gjelder ikke meg. :-) Den kan for noen være noe stor og tung for noen.. :-) Jeg likte joysticken til k700i bedre enn denne. Det er egentlig ikke noe joystick på denne telefonen siden knappen i midten bare kan trykkes inn. Du må trykke på siden av den(joysticken) midterste knappen for å gå til siden med markøren. Kamerat er veldig glad i lys....vet ikke om den er mer glad i lys enn andre kameraer i denne kategorien. Kom ikke på noen fler i farten, men det er sikkert flere ting enn dette som jeg ønsker kunne vært bedre. Til slutt må jeg si at jeg er kjempefornøyd med telefonen. Takk for greie opplysninger Habla jeg kommer nok sikkert til å kikke på den når den kommer i salg, men jeg vil nok sjekke Nokia,s 6630 selvom den ikke har 262.000 farger. Men jeg gleder meg til begge modeller, men som sagt takker igjen for kjekke opplysninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå