Gå til innhold

I dag fikk jeg min. NAM.

Habla

Anbefalte innlegg

Den var faktisk mindere enn det jeg hadde forventet ut i fra bildene jeg har sett.
Designet var også bedre enn det jeg hadde ventet, føltes ut som en smykke. Litt stort smykke, men veldig pent. Er nesten den telefonen som jeg har sett som er penest og den man kan flashe mest med.

Skjermen var BRA. BRA. BRA.

Kamerat var mye bedre enn min k700i, men det var ikke noe annet å forvente.
Skal bli spennende å prøve kamerat i dagslys.

Menyene er nesten identiske med k700i. Softwaren på kamerat er anderledes.
Musikken,videoen, bilder, bakgrunner alt det er endret fra k700i. Det fantes vel noen få bilder som også k700i hadde.

Spillene var de samme som i k700i, manglet rafting. Vet ikke hva som følger med på cd`en.

Noen nye programmer som var med:
En verdens klokke...der man kan se tiden over hele verden.
En omregner av alt mulig mål. Tempratur, valuta, cm, trykk...bla bla..husker ikke alle...

Denne har potensial til å bli en liten slager...ikke noe stor siden prisen kommer til å skremme bort endel.

Nå må jeg klå litt til.... Endret av Habla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

han vil tydlivis ha det hemmelig.!!  

TULL, jeg får ikke såve om du ikke skriver noe nå!! Jeg skal på skolen i morgen, så du BØR si noe NÅ i kveld!!!

EDIT: Er ikke sinna, bare opphengt i S700i ! :love: Just so u guys know ;):w00t:

Endret av HybRis
Lenke til kommentar
Oh my god! Hvordan fikk du taki den så tidlig? GRATTIS! ÅÅÅÅ, jeg vil HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Send den i posten til meg da? :w00t: Men ja, jeg repiterer: HVOR fikk du taki den?

SonyEricsson har en "klubb" hvor medlemmer betaler et visst beløp hvert år, for å kunne få mobiler før butikker.

Om dette er slik Habla fikk sin S700i aner jeg ikke, men spiller det egentlig noen rolle? Det er klart at han ikke fikk den via vanlig butikk, og klart at du (eller vanlige andre her) ikke kan få den enda.

Lenke til kommentar
Jeg må jo bare ha den.. Holder på å... dø :dontgetit:

Gleder meg noe så sinnsykt til at den mobilen kommer i lommen min jeg altså!! JA, det kribler i magen :w00t:

Roe seg ned ti hakk... :p

La gutten få litt tid på seg da, det kommer sikkert en test så snart så mulig, så bare sitt tilbake og slapp av!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg må jo bare ha den.. Holder på å... dø :dontgetit:

Gleder meg noe så sinnsykt til at den mobilen kommer i lommen min jeg altså!! JA, det kribler i magen :w00t:

store lommer ? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...